// چهار شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۵

تقدیر از جانی دپ در جشنواره سینمایی کمریمیج

بیست‌وهشتمین دوره از Camerimage، مهم‌ترین جشنواره‌ی فیلم‌برداری دنیا به اهدای مهم‌ترین جایزه‌ی بازیگری خود به جانی دپ می‌پردازد. این رویداد در لهستان برگزار می‌شود.

جایزه‌ی «نقش‌آفرینی با بیشترین حساسیت منحصر‌به‌فرد به جزئیات تصویری» در جشنواره Camerimage امسال به جانی دپ می‌رسد. این بازیگر خوش‌سابقه و شناخته‌شده با فیلم Minamata به این جشنواره می‌آید؛ فیلمی که او را در نقش دبلیو. یوجین اسمیت دارد و توسط برخی از منتقدان ستایش شده است. «میناماتا» به کارگردانی اندرو لویتاس قرار است فیلم اختتامیه‌ی جشنواره Camerimage (تصویر دوربین/Camera Image) باشد.

جشنواره سینمایی کمریمیج در شهر ترونی کشور لهستان برگزار می‌شود و در تاریخ ۲۱ نوامبر (۱ آذر) به پایان می‌رسد. امسال فیلم‌های مهمی در جشنواره حضور دارند که می‌توان از بین آن‌ها به فیلم Ammonite با نقش‌آفرینی کیت وینسلت و سیرشا رونان، فیلم Nomadland با نقش‌آفرینی فرانسیس مک‌دورمند و فیلم Pinocchio جدید اشاره کرد. فیلم Charlatan، فیلم Falling، فیلم The Glorias، فیلم Helene، فیلم Never Gonna Snow Again، فیلم The Banker، فیلم Caged Birds، فیلم Rifkin’s Festival و فیلم While At War هم آثار دیگری هستند که خود را در جشنواره‌ی کمریمیج ۲۸ به ثبت رسمی رساندند.

فیلم Minamata در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) اکران خود را آغاز می‌کند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده