نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۲

رُز بیرن و ست روگن در سریال Platonic شبکه اپل تی ‌وی پلاس نقش‌آفرینی می‌کنند

رُز بیرن و ست روگن برای تهیه‌کنندگی اجرایی و نقش‌آفرینی در سریال کمدی Platonic شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس انتخاب شدند.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، رُز بیرن، بازیگر فیلم‌های X-Men: First Class (مردان ایکس: کلاس اول) و Instant Family‎ (خانواده‌ی فوری) و ست روگن، بازیگر فیلم‌های An American Pickle (خیارشوری آمریکایی) و Long Shot (تیری در تاریکی) به جمع بازیگران سریال کمدی Platonic (عشق افلاطونی) شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس پیوستند که نیکلاس استولر، کارگردان فیلم The Five-Year Engagement (پنج سال نامزدی) وظیفه‌ی کارگردانی و نگارش فیلم‌نامه‌ی آن را برعهده دارد. این سه پس از فیلم‌های کمدی Neighbors (همسایه‌ها) و Neighbors 2: Sorority Rising (همسایه‌ها ۲: انجمن خواهری برمی‌خیزد) دوباره در یک پروژه‌ی تازه با یکدیگر همکاری می‌کنند.

سریال Platonic به بررسی عملکردهای درونی دوستی افلاطونی می‌پردازد. در این سریال دو دوست صمیمی که در دوران جوانی ملاقات کرده بودند، دوباره در بزرگسالی با هم ارتباط برقرار می‌کنند و درصدد برطرف کردن شکاف حاصل از جدایی خود برمی‌آیند. همان‌طور که دوستی این دو به نابودی کشیده می‌شود، ثبات زندگی آن‌ها تحت تأثیر قرار می‌گیرد و باعث می‌شود که دوباره انتخاب‌های خود را مورد ارزیابی قرار دهند. درحال‌حاضر به تولید یک فصل ۱۰ قسمتی از این سریال آنتولوژی چراغ سبز نشان داده شده است که تمرکز هر یک از فصل‌های آن روی داستان یک زوج متفاوت خواهد بود.

فرانچسکا دلبانکو در کار نگارش فیلم‌نامه‌ی سریال Platonic همسرش نیکلاس استولر را یاری می‌کند. این دو با همکاری یکدیگر سریال کمدی Friends from College (دوستانی از دانشگاه) را برای شبکه‌ی نتفلیکس تولید کردند که پس از دو فصل لغو شد. سریال «عشق افلاطونی» به موجب قرارداد چندجانبه‌ی نیکلاس استولر و شرکت «استولر گلوبال سولوشنز» با بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز ساخته می‌شود. رز بیرن و ست روگن نه‌تنها در این سریال کمدی به ایفای نقش می‌پردازند، بلکه درکنار نیکلاس استولر و کانر ولچ به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن نیز فعالیت می‌کنند. شایان ذکر است که بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز وظیفه‌ی تولید سریال Platonic را برعهده دارد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده