نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۳

نتفلیکس امتیاز پخش فیلم Born to Be Murdered را تصاحب کرد

شبکه‌ی نتفلیکس امتیاز پخش فیلم مهیج Born to Be Murdered با نقش‌آفرینی جان دیوید واشنگتن را به‌دست آورد.

بنابر تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس امتیاز پخش فیلم Born to Be Murdered (زاده شده برای به قتل رسیدن) با نقش‌آفرینی جان دیوید واشنگتن و تهیه‌کنندگی لوکا گوادانینو را تصاحب کرد. هیچ تاریخ انتشاری برای این فیلم مهیج اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۱ شاهد نمایش آن باشیم. آلیسیا ویکاندر، ویکی کریپس و بوید هالبروک نیز در فیلم Born to Be Murdered نقش‌آفرینی کردند که فیلم‌برداری آن در سال ۲۰۱۹ در یونان انجام شد. فردیناندو سیتو فیلومارینو که کارگردانی واحد دوم فیلم‌های Call Me By Your Name (مرا با نام خودت صدا کن) و Suspiria (سوسپیریا) را در کارنامه دارد، با این فیلم نخستین کارگردانی یک فیلم انگلیسی-زبان را تجربه کرد.

وقایع فیلم Born to Be Murdered در آتن و منطقه‌ی اپیروس واقع در یونان اتفاق می‌افتد و ماجراهای زوجی را دنبال می‌کند که حین تعطیلات قربانی یک توطئه‌ی خشونت‌بار با عواقب ناگوار می‌شوند. کوین رایس فیلم‌نامه‌ی فیلم مورد بحث را براساس داستانی از فردیناندو سیتو فیلومارینو به رشته‌ی تحریر درآورده است. لوکا گوادانینو و مارکو مورابیتو  از طرف شرکت «فرنسی فیلم» و فرانچسکو ملزی دریل و گابریل موراتی از طرف شرکت «ممو» تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده دارند و رودریگو تیکشرو از سوی شرکت «آرتی فیچرز» به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کند. طبق گزارش هالیوودریپورتر، شرکت «اندور کانتنت» نماینده‌ی فیلم و سازندگان آن در این معامله بوده است.

این اولین باری نیست که نتفلیکس به‌سراغ تصاحب فیلم‌هایی با بازی جان دیوید واشنگتن می‌رود و این شبکه در سپتامبر سال جاری با قراردادی به ارزش بالغ‌بر ۳۰ میلیون دلار امتیاز پخش فیلم درام-رمانتیک سیاه و سفید Malcolm and Marie (مالکوم و ماری) را به‌دست آورد. واشنگتن که با نقش‌آفرینی در فیلم BlacKkKlansman (بلکککلنزمن) به کارگردانی اسپایک لی به شهرت رسید و برای آن تا مرز دریافت جایزه‌ی گلدن گلوب پیش رفت، درحال‌حاضر با کارگردان‌های برجسته و بزرگی کار می‌کند. این بازیگر آمریکایی در فیلم علمی-تخیلی اکشن Tenet (انگاشته) به کارگردانی کریستوفر نولان به ایفای نقش پرداخته است و اخیراً برای بازی در تازه‌ترین فیلم دیوید او. راسل، کارگردان فیلم‌های The Fighter (مشت‌زن) و Silver Linings Playbook (دفترچه‌ی امیدبخش) انتخاب شد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده