نویسنده: سیدرضا نصری
// چهار شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۲

بازی Dying Light میزبان رویداد کراس اور Left 4 Dead 2 خواهد بود

 بازی شناخته شده‌ی Dying Light با رویداد کراس‌اور بازی Left 4 Dead 2 به‌روزرسانی خواهد شد و برای مدتی محدود در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

Dying Light یک بازی اول شخص در سبک اکشن و بقاء است که توسط استودیو Techland عرضه شده است. بازی در سال ۲۰۱۵ راهی کنسول‌ها و پلتفرم‌های مختلف شد و همچنان با محتوا و رویداد‌های متنوعی پشتیبانی می‌شود. این بار بازی Dying Light قرار است با ارائه‌ی یک محتوای رایگان، حس و حال بازی محبوب Left 4 Dead 2 ساخته‌ی استویدیو Valve را تا حدودی برای مخاطبان خود به ارمغان آورد.

در این رویداد بازیکنان با موج‌های مختلفی از زامبی‌ها روبه رو می‌شوند و هربار باید انتظار نبرد سخت‌تری را نسبت به موج قبلی داشته باشند. همین‌طور علاوه‌بر تجهیزات مختلفی که برای مبارزه در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد، قرار است شاهد حضور سلاح جالب Gnome Chompski و کاراکتر Bill نیز از بازی Left 4 Dead 2 در Dying Light باشیم. این رویداد امروز ۲۸ اکتبر ( ۷ آبان ) آغاز می‌شود و فردا ۲۹ اکتبر ( ۸ آبان ) به پایان می‌رسد. به‌روزرسانی به‌صورت یک دی ال سی رایگان و تنها برای پی سی منتشر می‌شود و در صورت تمایل می‌توان با مراجعه به منوی تنظیمات بازی، حالت آن را غیرفعال کرد. همچنین پیش‌بینی می‌شود که این دی ال سی، طی چند هفته‌ی آینده برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز عرضه شود.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده