نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۴

اولین تصاویر از ظاهر لباس جاویشیا لزلی در نقش بت وومن منتشر شد

CW اولین تصاویر از کاستوم ویژه جاویشیا لزلی را که به‌عنوان جانشین روبی رز در نقش اصلی سریال Batwoman انتخاب شده، منتشر کرده است.

باتوجه به اعلام رسمی سازندگان سریال Batwoman، باید تا سال آینده میلادی منتظر بازگشت بت وومن به CW باشیم. اما زمانی‌که به موعد پخش فصل دوم این سریال برسیم، شخصی دیگری را زیر شنل شوالیه سرخ خواهیم دید. براین اساس قرار است جاویشیا لزلی به‌عنوان بازیگر جدید نقش رایان ویلدر در این مجموعه حضور داشته باشد. لزلی بعد از پایان فصل اول این سریال، جانشین روبی رز در نقش بت وومن شد. حالا اولین تصاویر از کاستوم این شخصیت ابرقهرمانی دنیای DC منتشر شده تا یک دید اولیه از ظاهر ویلدر در فصل دوم این سریال داشته باشیم.

Javicia Leslie در نقش بت وومن

در تصاویری که قبلاً از پشت صحنه ساخت فصل دوم سریال بت وومن منتشر شده بود، مشاهده کردیم که جاویشیا لزلی نیز همان کاستوم روبی رز در فصل اول را به تن دارد. هرچند به نظر به می‌رسد که نسخه جدید این لباس، تغییراتی را نسبت به قبل داشته است. کارولین درایز تهیه کننده اجرایی و شورانر این سریال در مصاحبه جدید خود اظهار داشته که «مسیر ماجراهای رایان در داستان این سریال از پی بردن به قابلیت‌ها و کارهایی که از Batsuit ساخته است، آغاز می‌شود. اما طولی نمی‌کشد که او متوجه قدرت این نماد و کارهایی که می‌تواند برای مردم گاتهام سیتی انجام دهد خواهد شد.»

«رایان در عین پذیرش تمامی ویژگی‌هایی که او را به یک شخصیت خاص تبدیل می‌کنند، سعی می‌کند تا با تنظیم و تطبیق این لباس با فیزیک جسمانی خود، به یک نتیجه ایده آل دست پیدا کند. این به‌معنی طراحی جدید بدنه و شنل این لباس به شکلی است که با قاطعیت مفهوم «قدرت» را فریاد می‌زند.»

شخصیت بت وومن با بازی Javicia Leslie

درایز در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید:

«مایا مانی، [طراح لباس این سریال] طرح‌های خود از ظاهر پیشنهادی کاستوم بت وومن را برای من ارسال کرد و من کاملاً از آن راضی بودم. کلاه گیسی که در طراحی این لباس مورد استفاده قرار گرفته، یکی از مواردی بود که در فصل اول هیچوقت قادر به طراحی تکمیلی آن به بهترین نحو ممکن نبودیم و باید گقت که جنیس ورکمن در مدل جدید خود بسیار عالی و بی نقص عمل کرده است. من به همراه جاویشیا طرح‌های اولیه متعددی را بررسی کردیم و حتی کار به نقاشی دستی ایده‌های مورد نظر ما روی آیپد هم رسیده بود تا اینکه جنیس طرح‌های ناقص ما را به آنچه که هم‌اکنون شاهد آن هستیم تبدیل کرد. وقتی که مدل نهایی را دیدم حس بسیار خوبی به من دست داد و تصمیم گرفتیم که از آن به‌عنوان طرح نهایی استفاده کنیم.»

لزلی بازیگر نقش بت وومن نیز در واکنش به طراحی این لباس می‌گوید:

«من واقعاً ایده‌ی تبدیل کاراکتر رایان به بت وومن مخصوص خود با استایل و رفتار و خصوصیت‌های ویژه خود را دوست دارم و مفتخرم که فرصت همکاری با مارولین و مایا را در این امر داشتم. من فکر می‌کنم این موضوع اهمیت داشته باشد که بینندگان با مشاهده رفتار و استایل بت وومن، متوجه ماهیت دختر سیاه پوستی که پشت این نقاب قرار گرفته بشوند. به نظرم به فرم متناسب و زبان طراحی خاص این کاستوم، به خوبی این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.»

از جمله تغییرات بارزی که در ظاهر کاراکتر بت وومن به چشم می‌خورد، می‌تواند به اضافه شدن دستکش‌های قرمز رنگ، موهای طبیعی و فر این شخصیت و یک سری جزئیات ریز دیگر اشاره کرد. فصل جدید سریال Batwoman هم‌اکنون در مرحله تولید قرار دارد. براساس برنامه‌ریزی قبلی، قرار است اولین اپیزود این فصل در اوایل سال ۲۰۲۱ پخش شود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده