// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۰

بازی Devil May Cry 5 روی ایکس باکس سری اس از ری ‌تریسینگ پشتیبانی نمی‌کند

کپکام جزئیاتی جدیدی از بسته‌ی الحاقی ویرجیل و خود بازی Devil May Cry 5 Special Edition منتشر کرده و گفته که کنسول ایکس باکس سری اس از ویژگی ری ‌ترسینگ این بازی برخوردار نخواهد بود.

Devil May Cry 5 Special Edition یکی از بازی‌های مهم هنگام عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد است که تا چند‌ هفته دیگر به بازار عرضه خواهند شد. این بازی قرار است به‌صورت دیجیتالی برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس، در همان روز عرضه‌ی این کنسول‌ها منتشر شود. همچنین نسخه‌ی فیزیکی آن در ماه دسامبر دردسترس قرار خواهد گرفت.

شرکت Capcom تاکنون توانسته است تا طرفداران را با ارائه‌ی جزئیات مربوط‌به آپگریدهای گرافیکی نسل بعد بازی شگفت‌زده کند. برای مثال یکی از این بهبودها به رزولوشن و فریم‌ریت بازی بعد برمی‌گردد. این بازی قرار است در حالت اولویت وضوح تصویر، به‌صورت 4K و ۳۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌های نسل بعد اجرا شود و اگر بازیکنان تمایل دارند، می‌توانند بازی را درحالت اولویت نرخ فریم قرار دهند تا بازی به‌صورت 1080p و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود. درنهایت هم برای کسانی که می‌خواهند روانترین حالت بازی را تجربه کنند، گزینه‌ی ۱۲۰ فریم بر ثانیه موجود خواهد بود. کپکام همچنین قبلا در تریلری از قابلیت خیره‌کننده‌ی Ray-Tracing برای بازی Devil May Cry 5 Special Edition روی کنسول‌های نسل بعد رونمایی کرده بود. حالا بااینکه می‌دانیم کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس از مزایای ری‌ تریسینگ برخوردار خواهند بود، کپکام به‌تازگی گفته که این ویژگی برای ایکس باکس سری اس برقرار نخواهد بود.

کپکام در توییتر گفته است: «درحالی‌که ری‌ تریسینگ قرار است به‌صورت یک آپدیت دانلود‌شدنی روی ایکس باکس سری ایکس دردسترس قرار گیرد، Devil May Cry 5 Special Edition روی ایکس باکس سری اس از این ویژگی پشتیبانی نخواهد کرد.»

ویژگی ری تریسینگ در Devil May Cry 5 Special Edition

این خبر برای کسانی که قصد دارند کنسول ایکس باکس سری اس را خریداری کنند و امید داشتند که گرافیک بازی‌های آن به ایکس باکس سری ایکس نزدیک‌تر باشد، بدون شک ناامیدکننده خواهد بود.

درکنار خبر مربوط‌به عدم پشتیبانی کنسول ارزان‌قیمت‌تر مایکروسافت از قابلیت ری‌‌ ترسینگ، کپکام جزئیات بیشتری از بسته‌ی الحاقی Vergil با طرفداران به‌اشتراک گذاشت. باوجود اینکه این بسته‌ی الحاقی در بازی Devil May Cry 5 Special Edition موجود خواهد بود، ولی بازیکنان کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در هفته‌های بعد به آن دسترسی خواهند داشت. دارندگان کنسول‌های نسل حاضر می‌توانند دی‌ال‌سی ویرجیل را در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر) با قیمت ۴.۹۹ دلار خریداری کنند.

در خبری دیگری که کپکام منتشر کرده به این موضوع اشاره شده که بازیکنانی که این بازی را قبل از تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) بخرند، صدهزار اُرب قرمز به‌صورت کاملا رایگان دریافت خواهند کرد. می‌توان از این اُرب‌ها برای خرید حرکات مبارزه‌ای جدید، دست‌های مصنوعی Devil Breakers جدید و قابلیت دوباره بازگشتن به بازی پس از شکست استفاده کرد.

بازی Devil May Cry 5 Special Edition به‌زودی در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی عدم پشتیبانی کنسول ایکس باکس سری اس از قابلیت ری‌ تریسینگ در بازی DMC 5 Special Edition چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده