نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۳

اولین تریلر فیلم The Midnight Sky با بازی جرج کلونی منتشر شد

شبکه نتفلیکس سرانجام اولین تریلر رسمی و پوستر فیلم The Midnight Sky با بازی و به کارگردانی جرج کلونی را منتشر کرد که در پایان آن تاریخ انتشار این فیلم نیز مشخص شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس طبق وعده خود امروز اولین تریلر رسمی فیلم The Midnight Sky (آسمان نیمه‌شب) را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات آن هستیم که در طول آن می‌توانیم جریان داشتن دو خط داستانی به موازات هم را شاهد باشیم که یک خط داستان روی زمین جریان دارد و خط دوم داستانی در فضا جریان خواهد داشت. همچنین در پایان تریلر مشخص شد که فیلم The Midnight Sky قرار است در تاریخ ۲۳ دسامبر (۳ دی) از سرویس استریم نتفلیکس منتشر شود و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم The Midnight Sky یک اثر درام پسا آخرالزمانی است که داستان آگوستین که یک دانشمند تنها در قطب شمال است، را دنبال می‌کند که در تلاش است تا با سالی که رهبری یک گروه از فضانوردان که در حال سفر از سیاره مشتری به سمت زمین هستند را بر عهده دارد و ارتباط آن‌ها با مرکز کنترل پرواز قطع شده است، ارتباط برقرار کند. مشکل این است که یک فاجعه بزرگ جهانی در روی زمین در جریان است و بازگشت به خانه چندان ساده نخواهد بود. آگوستین امیدوار است قبل از اینکه خیلی دیر شود، با آن‌ها این موضوع را اطلاع دهد. علاوه‌بر تریلر، نتفلیکس اولین پوستر فیلم The Midnight Sky را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

جرج کلونی در پوستر فیلم The Midnight Sky

جرج کلونی، فلیسیتی جونز، کایل چندلر، دیوید اویلوو، دمیان بیچیر، سوفی راندل، اتان پک، تیم راس، میریام شر و کائولین اسپرینگال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Midnight Sky حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر بازی، کلونی وظیفه کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده داشته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم «آسمان نیمه‌شب» بر عهده مارک ال. اسمیت، نویسنده فیلمنامه فیلم The Revenant (از گور برخاسته)، بوده که این فیلم براساس رمانی به‌نام Good Morning, Midnight اثر لیلی بروکس دالتون که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، تولید شده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده