نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۱

تصاویر جدید سریال Resident Evil از نتفلیکس، شخصیت‌های لئون و کلر را نشان می‌دهد

شبکه استریم نتفلیکس تصاویر جدیدی از کاراکترهای لئون اس کندی و کلر ردفیلد را از سریال جدید و CGI خود به نام Resident Evil: Infinite Darkness منتشر کرده است.

اکانت رسمی نتفلیکس در توییتر تصاویر جدیدی از دو شخصیت سریال انیمیشنی رزیدنت ایول در شبکه استریم نتفلیکس منتشر کرده که تأیید می‌کند سریال Resident Evil: Infinite Darkness در متن اصلی مجموعه بازی‌های ترسناک و سبک بقای رزیدنت اویل از استودیوی کپکام جریان خواهد داشت. در این دو تصویر، شخصیت‌های لئون اسکات کندی و کلر ردفیلد را مشاهده می‌کنیم که اولین حضور آن‌ها در این مجموعه به بازی Resident Evil 2 در سال ۱۹۹۸ برمی‌گردد.

لئون اس کندی در سریال انیمیشنی Resident Evil: Infinite Darkness

لئون کندی در داستان بازی‌های رزیدنت اویل یک مأمور فدرال ایالات متحده است که برای سازمان D.S.O (سازمان عملیات‌های امنیتی) کار می‌کند. D.S.O یک سازمان ضدتروریستی است که مستقیماً زیر نظر رئیس جمهور قرار دارد. کندی که در زمان انفجار بزرگ راکون سیتی یک افسر پلیس بود، به‌عنوان یکی از بازماندگان این حادثه شناخته می‌شود. کلر ردفیلد نیز یکی دیگر از شخصیت‌های این مجموعه است که بعد از انتقال برادرش کریس، افسر نیروی هوایی ارتش ایالات متحده به شهر راکون سیتی، وارد داستان بازی می‌شود. در متن توییتی که حاوی این دو تصویر است نوشته شده:

«بعد از اینکه بیماری بیولوژیکی بزرگ راکون سیتی همه جا شیوع پیدا کرده، تنها دو نفر از قاتلان باتجربه زامبی‌ها می‌تواند مأموریت‌های محول شده را به خوبی انجام دهند.»

کلر ردفیلد در سریال Resident Evil: Infinite Darkness

لئون اس کندی و کلر ردفیلد درست مثل Resident Evil 2 نقش اصلی سریال CGI، ترسناک و اکشن نتفلیکس را برعهده خواهند داشت. انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness قرار است در سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس پخش شود. هیرویوکی کابایاشی از کپکام به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. کابایاشی مسئولیت ساخت چندین قسمت از مجموعه بازی‌های Resident Evil را برعهده داشته است.

شرکت TMS Entertainment که تاکنون چند سریال انیمه را تولید کرده است، قرار است Resident Evil: Infinite Darkness را برای نتفلیکس بسازد. کویبیکو و کی میاموتو تهیه‌کنندگان Resident Evil: Vendetta نیز به فرایند طراحی 3DCG انیمیشن این سریال نظارت خواهند داشت.

نتفلیکس علاوه‌بر Resident Evil: Infinite Darkness یک سریال لایو-اکشن و اقتباسی از مجموعه Resident Evil را نیز در دست ساخت دارد. قرار است این مجموعه یک داستان جدید را در تایم لاین ماجراهای بیلی و جید، دختران آلبرت وسکر بازگو کند. فصل اول این سریال در هشت قسمت خواهد داشت و توسط اندرو دب، نویسنده و کارگردان Supernatural ساخته می‌شود.

اما پروژه‌های در دست ساخت مرتبط با مجموعه Resident Evil به این موارد محدود نشده و باید ریبوت فیلم Resident Evil را نیز به این فهرست اضافه کرد. به‌گفته سازندگان این اثر، قرار است این فیلم اقتباسی با هدف بازآفرینی «تجربه وحشتناک» دو بازی اول مجموعه رزیدنت اویل ساخته شده و کایا اسکودلاریو در نقش کلر ردفیلد، هانا جان کامن در نقش جیل ولنتاین و رابی ایمل در نقش کریس ردفیلد در آن به نقش آفرینی بپردازند.

درنهایت بازی مورد انتظار Resident Evil Village از مجموعه اصلی این سری را برای عرضه در سال ۲۰۲۱ در پیش خواهیم داشت. لذا به نظر می‌رسد که سال آینده میلادی، سال بسیار جذابی برای طرفداران این مجموعه محبوب و قدیمی خواهد بود.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده