نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۹

ساخت سریال لایو اکشن Assassin's Creed توسط نتفلیکس تایید شد

نتفلیکس و یوبیسافت امروز با انتشار یک تیزر کوتاه از همکاری برای ساخت یک سریال لایو اکشن براساس بازی Assassin's Creed خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت یک سریال لایو اکشن براساس بازی Assassin's Creed تایید و اعلام شده است. نتفلیکس امروز با انتشار یک تیزر کوتاه از همکاری خود با یوبیسافت برای ساخت یک سریال لایو اکشن براساس این مجموعه بازی اکشن-ماجراجویی و مخفی‌کاری بسیار محبوب خبر داده است. سریال Assassin’s Creed درواقع به اولین سریال لایو اکشن و حماسی توصیف شده که یوبیسافت و نتفلیکس در همکاری با یکدیگر قرار هست تولید کنند و در حال حاضر نتفلیکس به‌دنبال استخدام شورانر برای این سریال است.

جیسون آلتمن و دنیل کرینیک از بخش فیلم و تلویزیون یوبیسافت، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال اساسینز کرید حضور خواهند داشت. همچنین یک تیزر نیز منتشر شده که حاوی تصویر رسمی نیست و تنها ترکیب لوگو قرمز رنگ Assassin's Creed و نتفلیکس قابل مشاهده است که در زمان نمایش لوگو، شاهد پخش موسیقی متن مشهور این مجموعه محبوب هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اولین قسمت از بازی Assassin’s Creed در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۱۵۵ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است تا این مجموعه بازی به‌عنوان یکی از پر فروش‌ترین مجموعه‌‌ بازی‌های ویدیویی تاریخ شناخته شود. هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان و اتفاقات سریال Assassin's Creed در دسترس نیست و همچنین نمی‌دانیم که این سریال قرار است براساس یکی از قسمت‌های این بازی تولید شود یا داستانی مستقل خواهد داشت. پیش از این یوبیسافت در همکاری با فاکس قرن بیستم فیلم Assassin's Creed را با بازی مایکل فاسبندر تولید و در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد که عملکرد ضعیف این فیلم در گیشه باعث لغو ادامه ساخت آن شد.

لوگو سریال Assassin

نتفلیکس پیش از این سابقه ساخت انیمه Castlevania (کسلوانیا) را داشته بود و آدی شانکار، تهیه‌کننده این انیمه سریالی به ساخت یک انیمیشن سریالی براساس Assassin's Creed ابراز علاقه کرده بود که درنهایت این اتفاق رخ نداد. نتفلیکس این روزها توانسته با سریال The Witcher (ویچر) که البته اقتباسی از رمان‌های آن است و ارتباطی با بازی‌های آن ندارد، نظر مخاطبان را جلب کند و موفقیت فصل اول آن باعث شد تا نتفلیکس تصمیم به گسترش دنیای این سریال بگیرد و قابل انتظار است که ساخت فصل سوم سریال ویچر نیز به‌زودی تایید و اعلام شود.

بازی Assassin's Creed: Valhalla، بازی بعدی مجموعه اساسینز کرید است که این بازی قرار است در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) برای ایکس باکس وان، کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس عرضه ‌شود. همچنین کاربران پلی استیشن 5 هم در تاریخ ۲۲ و ۲۹ آبان می‌توانند نسخه نسل نهمی والهالا را تجربه کنند.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده