نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

آدام سندلر در فیلم جدید نتفلیکس با کارگردان Chernobyl همکاری خواهد کرد

آدام سندلر در فیلم جدید و اقتباسی شبکه نتفلیکس با کارگردان سریال مشهور Cherbobyl همکاری خواهد کرد.

به نظر می‌رسد آدام سندلر پس از حضور موفق در فیلم Uncut Gems شانس حضور در نقش دیگری با پتانسیلی بالا برای دریافت جایزه را دارد. این بازیگر برای حضور در فیلم فعلا بدون نامِ شبکه نتفلیکس که افتباسی از رمان Spaceman of Bohemia نوشته یاروسلاو کالفر خواهد بود، قرارداد همکاری امضاء کرده است. جان رِنک، کارگردان‌ سریال چرنوبیل که برای آن سریال جایزه امی نیز برده است، کارگردانی این فیلم سینمایی را برعهده خواهد داشت. فیلمنامه این اثر اقتباسی توسط کلبی دی به رشته تحریر درخواهد آمد. 

داستان فیلم راجع به فضانوردی (با بازی آدام سندلر) است که برای جمع‌آوری خاکی کهن و اسرارآمیز راهی فضا می‌شود. او حین این مأموریت متوجه می‌شود که زندگی واقعی‌اش روی کره زمین درحال متلاشی شدن است، وی برای حل این مشکل به تنها صدایی که در اطرافش است روی می‌آورد. صدایی که گویا به موجودی تعلق دارد که از گذشته‌ی بسیار دور در سایه‌های سفینه او در کمین بوده است.

تهیه این فیلم بدون عنوان برعهده چنینگ تیتوم، رِید کارولین، پیتر کِرنان و مایکل پارِتس از طرف شرکت Free Association خواهد بود. نماینده این شرکت با وظیفه نظارت بر پروژه مایکل پارتس خواهد بود و تیم هدینگتون، لیا بومن و مکس سیلوا نیز از طرف شرکت تانگو وظیفه نظارت بر کار را خواهند داشت. تهیه‌کننده اجرایی این فیلم برعهده بن اورمند، رنک و بری برناردی خواهد بود. 

جان رنک، کارگردان این فیلم گفت: 

«حال که برای سفر به چاپرا آماده می‌شویم، از یافتن همکارِ مناسب [خود] در آدام بی‌اندازه خوشحالم و حالا، با حمایت خانواده درخشان نتفلیکس، عمیقا برای آغاز این سفر غیرممکن هیجان‌زده‌ام.»

آدام سندلر در فیلم Uncut Gems سکانس طلافروشی

رابطه آدام سندلر با نتفلیکس پس از قرارداد سال ۲۰۱۵ آن‌ها مبنی بر حضور او در چند فیلم این شرکت، قوی و قوی‌تر شده است. با اینکه بسیاری از این فیلم‌ها، آثاری کمدی همچون Murder Mystery و فیلم متاخر Hubie Halloween بوده‌اند و باعث موفقیت او شده‌اند، پروژه جدید سندلر نشان از تغییر در روند او دارد. سندلر قرار است در فیلم کمدی ورزشی جدید نتفلیکس با نام Hustle نیز بازی کند.

جان رنک پس از همکاری به‌عنوان کارگردان در ساخت مینی سریال چرنوبیل پیشنهادهای همکاری زیادی داشته است؛ سریالی که به‌عنوان بهترین سریال امی انتخاب شد و رنک نیز برای آن جایزه بهترین کارگردانی را در مراسم امی برنده شد. جان رک همچنین در ساخت سریال‌های Bloodline برای نتفلیکس، Breaking Bad برای AMC و Vikings برای شبکه History دست داشته است.

کلبی دی، نویسنده فیلم جدید نتفلیکس پس از همکاری در ساخت چند فیلم کوتاه، روزهای پرکاری را سپری کرده است. علاوه‌بر این، او چند فیلمنامه مختلف از قبیلِ فیلم Children of Time برای شرکت لاینزگیت و فیلم In The Blink of an Eye در دست نگارش دارد. نمایندگی آدام سندلر برعهده شرکت‌های WME و BGE، نمایندگی جان رنک برعهده CAA و نمایندگی کلبی دی نیز برعهده شرکت LBI است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده