نویسنده: بخش تبلیغات
// چهار شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

شمارش معکوس برای خرید PS5 از فروشگاه گنوپلی

توجه توجه !! شمارش معکوس خرید آخرین نسخه از کنسول بازی سونی یعنی پلی استیشن ۵ (PS5) آغاز شده است.

حتما تا الان با خبر شده‌اید که کنسول PS5 قرار است از اواخر آبان ماه به صورت عمومی در جهان عرضه شود، احتمالا  می‌توانیم همزمان با سایر نقاط جهان شاهد این محصول در بازار ایران هم باشیم. اما اگر دلتان می‌خواهد جزء اولین نفراتی باشید که این کنسول هیجان انگیز را خریداری می‌کنید یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.

چرا باید پلی استیشن ۵ بخریم؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد قیمت و شرایط خرید PS5 صحبت کنیم اجازه دهید ببینیم چرا این محصول هنوز نیامده آن‌قدر سرو صدا به پا کرده است که بسیاری از کارشناسان و کاربران از این محصول به عنوان دنیای جدیدی از بازی صحبت می‌کنند.

اگر از طرفداران پلی استیشن باشید حتما می‌دانید که کنسول پلی استیشن ۵ از یک پردازنده هشت هسته‌ای و کارت گرافیک ۱۰ ترافلاپسی برخوردار است و به ۱۶ گیگابایت حافظه رم و یک حافظه داخلی ۸۲۵ گیگابایتی از نوع SSD مجهز شده است. این مشخصات به کنسول PS5 امکان می‌دهد تا بازی‌ها را با کیفیت دو برابر بهتر نسبت به نسل قبلی یعنی PS4 اجرا کند. یعنی می‌توانیم بازی‌های را با کیفیت 8K و نرخ تصویر ۱۲۰ فریم مشاهده کنیم. تصورش هم هیجان‌انگیز است.

علاوه بر قدرت شگفت انگیز این کنسول، بازی‌های اختصاصی و تجهیزات جانبی پیشرفته‌ای مانند دوربین HD، هدست‌ Pulse 3D و دسته‌های جدید دوال سنس برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود که می‌تواند لذت بازی کردن را چند برابر کند.

اما از دغدغه‌های طرفداران پلی استیشن ۵ قیمت و شرایط خرید این محصول هست. بر اساس خبرهای رسمی منتشر شده نسخه دیسک خور پلی استیشن ۵ با قیمت ۴۹۹ دلاری و نسخه دیجیتالی PS5 با قیمت ۳۹۹ دلاری به بازار عرضه می‌شود که با توجه به شرایط ارز و دلار این محصولات ممکن است با قیمت‌های نسبتا بالایی به دست کاربران در ایران برسد.

این نکته را هم باید در نظر بگیریم هر محصولی که تازه به بازار می‌آید به دلیل تقاضای زیاد کمی هم گران‌تر فروخته می‌شود که باعث می‌شود خیلی از کاربران توانایی خرید این محصول را نداشته باشند. اما صرفنظر از این‌ خبرهای ناامید کننده ما یک خبر خوب هم برای شما داریم. ما فروشگاهی را سراغ داریم شرایط ویژه خرید اقساطی برای خرید پلی استیشن ۵ برای کاربران فراهم کرده است.

فروشگاه گنوپلی

از کجا پلی استیشن ۵  با بهترین قیمت و قسطی بخریم؟

با ورود پلی استیشن ۵ به ایران حتما تعداد زیادی از فروشگاه‌ها در کشور این کنسول را عرضه خواهند کرد، یکی از  معتبرترین و باسابقه‌ترین فروشگاه‌های گیم و کنسول در ایران فروشگاه گنوپلی است که سال‌ها در این زمینه فعال است. گنوپلی از ماه‌ها قبل برای عرضه پلی استیشن ۵ برنامه‌ریزی کرده و شرایط ویژه‌ای را برای کاربران فراهم کرده است.

به این ترتیب شما می‌توانید کنسول‌های PS5 دیسک خور و نسخه دیجیتال آن را هم از این فروشگاه خریداری کنید. علاوه بر کنسول‌ها شما می‌توانید دسته PS5 و بازی PS5 را هم به صورت اقساطی و با بهترین قیمت تهیه کنید.

در ضمن فروشگاه گنوپلی علاوه بر فروشگاه آنلاین، فروشگاه فیزیکی هم دارد که اگر خیلی دل خوشی از خرید آنلاین ندارید، می‌توانید به فروشگاه گنوپلی سر بزنید و با خیال آسوده از آن خرید کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده