نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۶

حضور شخصیت فانتازم در سری کتاب کمیک Batman/Catwoman

تام کینگ، نویسنده سری کتاب کمیک Batman/Catwoman تصویر هنری و پیشنمایشی ترسناکی را از این مجموعه منتشر کرده که حضور فانتازم در ماه دسامبر و این سری را به ما خبر می‌دهد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، از آنجایی که ما در آستانه انتشار سری کتاب کمیک Batman/Catwoman قرار داریم، تصویر هنری خاص و ترسناکی از این مجموعه منتشر شده است؛ تصویری که حضور شروری را به ما نشان می‌دهد که با نام فانتازم شناخته می‌شود. این مجموعه که یک سری ۱۲ قسمتی ماکسی محسوب می‌شود، توسط تام کینگ و کلی من خلق و منتشر خواهد شد. تام کینگ اخیرا این تصویر را در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرد تا هنرنمایی فانتازم را که از داخل یک پنجره دیده می‌شود، به مخاطبان نمایش دهد. درون این تصویر و داخل پنجره، شخصیت فانتازم دیده می‌شود که از درون سایه‌ها بیرون آمده است و بالای سر یک قربانی نامشخص قرار دارد.

این قربانی درحالی که به زمین افتاده، ردی از خون را با دستان خود روی شیشه ایجاد کرده است. علاوه‌بر این تصویر ثابت، خود کلی من هم نسخه متحرکی را از این تصویر هنری در صفحه توییتر خود منتشر کرد. در این نسخه متحرک ما شاهد این هستیم که دست خونین، آرام آرام در حال پایین آمدن است و خون بیشتری را روی شیشه ایجاد می‌کند؛ آن هم درحالی‌که بیرون از این ساختمان، برف در حال باریدن است. انتخاب موسیقی Carol of the Bells برای این تصویر هم دلهره آن را بیشتر کرده است. سری کتاب کمیک Batman/Catwoman ادامه همان مجموعه Batman است که نویسندگی آن را تام کینگ برعهده داشت. این سری ۱۲ قسمتی قرار است بیشتر به عمق ارتباط بروس وین و سلینا کایل بپردازد.

شخصیت فانتازم در سری کتاب کمیک Batman/Catwoman

در این ۱۲ قسمت ما قرار است شاهد دوران مشترک بتمن و کت وومن، در گذشته، حال و احتمالا آینده باشیم. این دو نفر در این دوران باید با تهدید همیشه حاضر جوکر و همچنین عاشق سابق بروس یعنی آندریا بومانت یا همان فانتازم هم برخورد کنند و آن را از بین ببرند. شخصیت فانتازم توسط آلن برنت و پاول دینی خلق شد که در سال ۱۹۹۳ و در فیلم Batman: Mask of the Phantasm (بتمن: نقاب شبح) هم برای اولین‌بار حضور پیدا کرد. در این انیمیشن ما شاهد یک شخصیت مرموز بودیم که چند خلافکار بزرگ در شهر گاتهام را به قتل رساند؛ از طرف دیگر هم بتمن مشغول حل این پرونده بود. در طی این انیمیشن مشخص شد که فانتازم در حقیقت همان آندریا بومانت است.

آندریا در گذشته علاقه خیلی زیادی به بروس داشت و حالا در تلاش بود تا جنایتکارانی که پدر خود را به قتل رسانده بودند، پیدا کند و از آن‌ها انتقام بگیرد. سری کتاب کمیک Batman/Catwoman باعث می‌شود که این شخصیت برای اولین‌بار وارد جریان اصلی دنیای کمیکی DC شود. علاوه‌بر ۱۲ قسمتی که برای این مجموعه در نظر گرفته شده، یک قسمت ویژه هم قرار است در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ منتشر شود. نویسندگی داستان این سری کتاب کمیک را تام کینگ و طراحی تصاویر آن را کلی من برعهده دارد. قسمت اول سری کتاب کمیک Batman/Catwoman قرار است در تاریخ ۱ دسامبر (۱۱ آذر) توسط شرکت دی‌سی کامیکس منتشر شود و به فروش برسد.

 


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده