// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۰

اپراتورهای Rainbow Six Siege در تریلر جدید بازی تبدیل به عروسک‌های قاتل می‌شوند

در رویداد هالووینی امسال بازی Rainbow Six Siege، بازیکنان می‌توانند در تخیلات اپراتور کانادایی فراست شریک شوند و با تبدیل شدن به عروسک‌هایی انتقام‌جو برای جمع کردن آب‌نبات، به‌جان یکدیگر بیفتند.

بازی Rainbow Six Siege با رویدادهای عجیب‌و‌غریب چندروزه در ایام تعطیلات بیگانه نیست؛ همان‌طور که سایر بازی‌های یوبیسافت مانند For Honor نیز از این قاعده مستثنی نیستند. حالا که چند روزی به جشن هالووین باقی نمانده، یوبیسافت تصمیم گرفته تا در این ایام حال‌و‌هوای بازی Rainbow Six Siege را کمی ترسناک و البته عروسکی کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت تریلر جدیدی از رویداد هالووینی بازی Rainbow Six Siege منتشر کرده که اگر انتظار اپراتورهای عروسکی انتقام‌جو را نداشتید، فضای رویداد امسال نسبت به سال‌های گذشته می‌تواند برای شما کمی غیرمنتظره باشد. رویداد هالووینی Rainbow Six Siege امسال Sugar Fright یا «وحشت شیرین» نام دارد و محل آن به‌طرز عجیبی در ذهن اپراتور کانادایی فراست روی می‌دهد. او در افکار خود دنیایی پر از شیرینی و شکلات و هدایا را تصور می‌کند که در آن اپراتورها به عروسک‌های قاتل تبدیل شده‌اند. در این رویداد بازیکنان تبدیل به عروسک‌هایی شبیه به برنامه‌ی تلویزیونی مخصوص کودکان به‌نام «ماپت‌ها» شده‌اند و باید برای کسب آب‌نبات با یکدیگر مسابقه دهند.

شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

درکنار تغییراتی که در ظاهر اپراتورها اتفاق افتاده، رویداد Sugar Fright شامل یک حالت جدید بازی به‌نام Candy War نیز می‌شود که در آن بازیکنان باید برای جمع‌آوری تکه‌های آب‌نبات از بازیکنان مرده با هم به رقابت بپردازند. این حالت جدید قرار است در یک نقشه‌ی جدید اتفاق بیفتد و برای اولین‌بار در بازی Rainbow Six Siege، به بازیکنان اجازه داده می‌شود که خود را ریسپاون کنند و دوباره به میدان نبرد برای کسب شیرینی‌های هالووینی بیشتر بازگردند.

حالت Sugar Fright بازی Rainbow Six Siege امروز ۲۷ اکتبر منتشر می‌شود و قرار است تا دو هفته‌ی دیگر یعنی تا ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) برقرار باشد. باتوجه به اینکه آخر این هفته جشن هالووین فرا می‌رسد، این حالت و نقشه‌ی جدید بازی، می‌تواند فرصت خوبی برای تجربه‌ای ویدیوگیمی به‌مناسبت این ایام باشد؛ مخصوصا اگر شما یا دوستانتان از عروسک‌ها هراس دارید.

بازی Rainbow Six Siege درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی دردسترس است و قرار است درآینده برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 نیز منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی راجع‌به رویداد هالووینی امسال بازی Rainbow Six Siege چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده