نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵

شرکت مارول از مرگ یک اونجر در رویداد Enter the Phoenix خبر داد

خلاصه داستان رسمی قسمت ۴۱ سری کتاب کمیک Avengers نشان می‌دهد که قدرتمندترین قهرمانان زمین ممکن است در خط داستانی Enter the Phoenix متحمل خسارات بزرگی شوند.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول کامیکس خلاصه داستان رسمی قسمت ۴۱ سری کتاب کمیک Avengers از جیسون آرون و خاویر گارون را منتشر کرد؛ خلاصه‌ای که به این موضوع اشاره دارد که سرنوشت غم‌انگیز و بدی انتظار یک سری از قدرتمندترین قهرمانان زمین را می‌کشد. این قسمت قرار است خط داستانی رویداد Enter The Phoenix را ادامه دهد. ما در این خط داستانی شاهد این خواهیم بود که نیروی فینکس، موجودات مختلفی را از سرتاسر دنیای مارول مقابل یکدیگر قرار می‌دهد؛ این نیرو قصد دارد تا با این کار، میزبان جدید خود را پیدا کند. بخشی از این خلاصه به این موضوع اشاره دارد که «همه تبدیل خواهند شد. اما همه جان سالم به در نمی‌برند.»

تصویری که برای جلد این قسمت در نظر گرفته شده، یک نسخه از بلک پنتر است که قدرت فینکس را در اختیار دارد. او در این تصویر یک تاج آتشین و فینکسی روی سر دارد و پنجه‌های او هم طلایی شده است؛ درحالی‌که علامت فینکس هم روی سینه او دیده می‌شود. نیروی فینکس یک انرژی کیهانی محسوب می‌شود که به میزبان‌های خود قدرت فوق‌العاده زیادی را می‌دهد؛ حالا این میزبانان می‌توانند با این نیرو، زندگی‌ای را به وجود بیاورند یا از بین ببرند. این نیروی کیهانی تا به امروز میزبان‌های مختلفی داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به جین گری، یکی از اعضای تیم مردان ایکس اشاره کرد. قسمت ۳۹ این مجموعه قرار است به ریشه‌های اولین میزبان فینکس بپردازد.

اولین میزبان فینکس، یک میلیون سال قبل از عصر حاضر، یکی از اعضای تیم انتقام جویان بود. اخیرا هم موون نایت توانست نیروی فینکس را در اختیار بگیرد و در طی خط داستانی Age of Khonshu از آن استفاده کند. از طرف دیگر هم مشخص شده که نیمور هنوز یک ارتباط خاصی با این نیروی کیهانی دارد. قسمت ۴۱ این مجموعه قرار است در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ توسط شرکت مارول کامیکس منتشر و عرضه شود. شما در انتهای این مطلب می‌توانید تصویر منتشر شده از جلد این قسمت از مجموعه انتقام جویان را مشاهده کنید. خلاصه داستانی رسمی قسمت ۴۱ سری کتاب کمیک Avengers به شرح زیر است:

نبرد برای انتخاب فینکس کاملا جدید، همچنان ادامه دارد! چه کسی بالاخره قرار است قدرت فینکس فورس را در اختیار داشته باشد؟ یک تورنمنت و مسابقه در سرتاسر جهان در جریان است که خود مرغ آتشین هم به‌صورت مستقیم روی آن نظارت دارد. او یک سری از بزرگ‌ترین قهرمانان مارول را در مقابل هم و در مقابل بدترین دشمنان خود قرار داده است. به هر کدام از آن‌ها هم مقداری از نیروی فوق‌العاده و کیهانی را داده است تا مزه آن را بچشند و برای کسب آن تشنه‌تر شوند. همگی تبدیل خواهند شد اما همه از این ماجرا زنده بیرون نمی‌آیند.

ادغام بلک پنتر با نیروی فینکس در رویداد Enter the Phoenix


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده