// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

تریلر جدید Apex Legends کاراکتر هورایزن را نشان می‌دهد

استودیو ریسپاون به‌تازگی تریلر داستانی کاراکتر هورایزن را منتشر کرده که کاربران در جریان فصل هفتم می‌توانند به او دسترسی داشته باشند.

فصل هفتم بازی Apex Legends در تاریخ ۱۴ آبان ماه (چهار نوامبر) آغاز می‌شود و همانند هر فصل، ابتدا تریلر داستانی جدیدی منتشر شده که لجند جدید بازی را نشان می‌دهد. دکتر مری سامرز ملقب به هورایزن، شخصیت جدیدی است که در جریان فصل هفتم در اختیار کاربران ایپکس لجندز قرار می‌گیرد و استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده Apex Legends، در جریان تریلر داستانی هورایزن، پیش‌زمینه داستانی این کاراکتر را به‌نمایش گذاشته است.

در جریان فصل هفتم بازی ایپکس لجندز که Ascension نام دارد، شاهد اضافه شدن یک نقشه جدید به نام Olympus هستیم و در توضیحات آن نوشته شده «شهری سرسبز و زیبا در میان ابرها.» همچنین باتوجه‌به داستان قهرمان هورایزن، به نظر می‌رسد با کاراکتری روبه‌رو خواهیم شد که توانایی هدایت جاذبه را برعهده دارد. بااین‌حال باید منتظر روزهای آتی و تریلر گیم‌پلی هورایزن بمانیم.

فصل تازه به معنای اضافه شدن بتل پس جدید است و کاربران به بیش از ۱۰۰ آیتم تزئینی مختلف دسترسی پیدا خواهند کرد. دراین‌میان اشاره کنم که فصل رنکد و Clubs هم در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر داستانی دکتر مری سامرز را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده