نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۴

مراحل ساخت بازی جدید Immortals Fenyx Rising در یوبیسافت به پایان رسید

یوبیسافت با نزدیک شدن به تاریخ عرضه بازی جدید Immortals Fenyx Rising در ماه دسامبر سال جاری میلادی، تکمیل فرایند توسعه و «گلد» شدن این بازی را رسماً اعلام کرد.

مطمئناً یکی از بزرگ‌ترین بازی‌هایی که در آستانه پایان سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد، Immortals Fenyx Rising از یوبیسافت است که قبلاً به نام Gods & Monsters معرفی شده بود. این بازی که به‌گفته سازندگان آن تا حد زیادی از استایل بازی Breath of the Wild الهام گرفته، قرار است در تاریخ سوم دسامبر ۲۰۲۰ (مصادف با ۱۳ آذر ۹۹) تقریباً برای همه پلتفرم‌ها منتشر شود. بازی Immortals به‌طور گسترده با مجموعه زلدا مقایسه شده و قرار است مخاطبان این سبک خاص را در نسل فعلی و پیش روی پلتفرم‌های گیمینگ در نظر داشته باشد.

اما امروز یوبیسافت به‌عنوان توسعه‌دهنده و ناشر بازی Immortals: Fenyx Rising رسماً اعلام کرد که این بازی جلوتر از زمان تعیین شده اصطلاحاً «Gold» شده و فرایند ساخت و توسعه ان به پایان رسیده است.

بازی Immortals Fenyx Rising اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ و در جریان رویداد E3 رونمایی شد. این بازی در ابتدا تحت عنوان Gods & Monsters نام‌گذاری شده بود اما بعدها تصمیم به تغییر نام آن گرفته شد. ضمن اینکه بخشی از فرایند ساخت آن نیز مجدداً انجام گرفته و تغییراتی را به خود دید. هرچند توسعه‌دهندگان این بازی عقیده دارند که هسته مرکزی تشکیل‌دهنده ایده اصلی آن به‌عنوان یک بازی اکشن و ماجراجویی در افسانه‌های یونان باستان ثابت و بدون تغییر بوده است.

نمایی از گیم پلی بازی Immortals Fenyx Rising

تیم سازندگان این بازی افرادی هستند که Assassin’s Creed Odyssey را در کارنامه سوابق خود دارند. لذا انتظار می‌رود که در این بازی علاوه‌بر الهام گیری از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، عناصر و المان‌های متعددی از بازی Odyssey نیز دیده شود.

اخیراً یک نسخه دمو از بخشی از گیم‌پلی بازی در اختیار یک سری سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و همچنین کاربران گوگل استیدیا قرار گرفته که براساس گزارش‌ها منتشر شده، با اثر باکیفیت و قابل احترامی مواجه خواهیم بود. باوجود اینکه شباهت‌های زیادی بین استایل بازی‌های قبلی و جهان باز یوبیسافت، به‌ویژه Breath of the Wild در این بازی دیده شده ولی ویژگی‌ها و عناصر متعددی در Immortals وجود دارد که این بازی را به یک تجربه منجصر به فرد بدل خواهد کرد.

در جریان این بازی، یک سرباز جوان یونانی به نام فینیکس در یک جزیره مرموز گرفتار شده و در تلاش است تا معبد پانتئون یونان را از دست هیولای افسانه‌ای Typhon نجات دهد. باید توجه داشته باشید که اگر بازی Immortals Fenyx Rising را پیش خرید کنید، مأموریتی اضافی تحت عنوان A Tale of Fire and Lightning به‌عنوان جایزه به شما هدیه داده می‌شود.

Immortals Fenyx Rising در تاریخ ۱۳ آذر ۹۹ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ، گوگل استیدیا، آمازون لونا و پی سی منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده