// یکشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۹

تصاویر جدید Quantum Error سلاح مخصوص بازی را نشان می‌دهد

دو عکس جدید از کات سین بازی ترسناک Quantum Error به‌تازگی منتشر شده است.

جدیدترین ساخته استودیو TeamKill Media یعنی بازی Quantum Error فروردین ماه امسال معرفی شد و در نمایش اولیه با اتمسفر ترسناک خود توانست نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۰، تریلر جدیدی از بازی ترسناک Quantum Error منتشر شد که در این تریلر شما با چند شخصیت آشنا می‌شوید که در حال نابودی هیولاهای مختلف هستند و همچنین مقداری از گیم‌پلی بازی نیز به نمایش آمد. باتوجه‌به تریلری که از این بازی چندی پیش منتشر شد، می‌توان گفت که بازی Quantum Error یک بازی شوتر ترسناک خواهد بود که المان‌های بازی DOOM و Control را با یکدیگر ادغام کرده است.

استودیو TeamKill Media به‌تازگی دو عکس جدید از بازی Quantum Error در توییتر خود منتشر کرده است. این دو تصویر به‌تازگی منتشر شده، صحنه‌ای از ابتدای یک کات سین را به همراه یک عکس از اسلحه‌ی مینی گان به همراه محیطی جدید در پس زمینه‌ را نشان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید نگاهی به این عکس‌ها بیاندازید.

تصاویر کات سین بازی ترسناک Quantum Error

بازی Quantum Error قرار است در سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر شود. اگر با داستان بازی آشنایی ندارید شما می‌توانید شرح رسمی این بازی را در ادامه بخوانید:

«هنگامی که مرکز تحقیقاتی موناد کوانتوم در فاصله‌ی ۳۰ مایلی ساحل کالیفرنیا توسط یک موجود ناشناس مورد حمله قرار گرفت و باعث شد این مجموعه در آتش فرو برود و به‌طور کامل قفل شود، یک تماس اضطراری برای کمک به بخش آتش Garboa در سانفرانسیسکو کالیفرنیا گرفته شد. 

رئیس آتش نشانی، استورگیس (Sturgis)، به این تماس پاسخ می‌دهد و شما، سروان جیکوب توماس (Capt. Jacob Thomas)، همکارتان، شین کوستا (Shane Costa)، و یک خدمه را به همراه هلی‌کوپتری به آن‌جا می‌فرستد.

مأموریت شما ساده است. شما باید هر تعداد افرادی که می‌توانید را از ساختمان در حال سوختن نجات دهید و بیرون بروید. بااین‌حال، این مأموریت نجات ساده به سرعت تغییر می‌کند و هنگامی که شما متوجه می‌شوید که اوضاع آنطور که به نظر می‌رسد نیست.»


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده