نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۵

مدت زمان لودینگ بازی The Last of Us Remastered کاهش پیدا کرده است

باتوجه به ویدیوی تازه منتشر به‌نظر می‌رسد سونی و استودیوی ناتی داگ مدت زمان لودینگ بازی The Last of Us Remastered روی پلی استیشن 4 را کاهش داده‌اند.

ناتی داگ را اگر نگوییم بهترین استودیوی سونی اما قطعا جزو یکی از محبوب‌ترین و البته بهترین شرکت‌های بازی‌سازی زیرمجموعه سونی به‌حساب می‌آید. پس از انتشار بازی آنچارتد (Uncharted) شهرت این استودیو بیش‌از پیش شد. 

اگر شما هم یکی از کاربران کنسول نسل هفتمی سونی یعنی پی استیشن 3 بوده باشید، به‌احتمال زیاد شاهکار ناتی داگ یعنی The Last of Us را تجربه کرده‌اید. بازی به‌قدری طرفدار پیدا کرد که تیم سازنده را به عرضه نسخه ریمستر برای کنسول پلی استیشن 4 وادار کرد. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، در حالیکه مدت زیادی از زمان انتشار این بازی گذشته و حتی چندی پیش نسخه دوم و دنباله آن یعنی The Last of Us Part 2 نیز عرضه شد، ساعاتی پیش اما با انتشار ویدیویی مشخص شد که ناتی داگ با انتشار یک به‌روزرسانی مدت زمان بارگذاری The Last of Us Remastered را نسبت به گذشته کاهش چشمگیری داده است. در ویدیویی که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، گیمر برای شروع بازی تنها به ۱۴ ثانیه زمان لازم دارد که در قیاس با ۹۰ ثانیه گذشته پیشرفت قابل توجهی است.

دانلود ویدیو از آپارات

اگرچه هنوز به‌طور دقیق معلوم نشده که تیم سازنده چگونه این اتفاق را رقم زده است، اما بسیاری اعتقاد دارند ناتی داگ در حال آماده شدن برای کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 است تا به‌کمک حافظه SSD این دستگاه تجربه به‌مراتب بهتر و سریع‌تری را به مخاطبان خود ارائه دهند.

حال اما نوبت شما است تا نظرات خود درخصوص این به‌روزرسانی و نحوه پیاده شدن آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید. 


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده