نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۰

فصل هفتم برنامه خندوانه ساخته می‌شود

رامبد جوان به‌تازگی از ساخته شدن فصل جدید برنامه خندوانه در آینده‌ای نزدیک خبر داده است.

زمان زیادی از پخش آخرین قسمت از فصل ششم برنامه تلویزیونی خندوانه می‌گذرد، رامبد جوان قرار بود در انتهای سال گذشته خندوانه را جلوی دوربین ببرد اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا از تصمیم خود منصرف شد. بنابر جدیدترین اخبار، رامبد جوان قصد دارد ضبط فصل هفتم برنامه خندوانه را به‌زودی آغاز کند. در فصل جدید برنامه خندوانه بازهم شاهد مسابقه «خنداننده شو» خواهیم بود. 

رامبد جوان این اخبار را به شرح زیر اعلام کرده است:

«هنوز ضبط برنامه را شروع نکردیم ولی به‌زودی ضبط آن را آغاز می‌کنیم.»

جوان اضافه کرد:

«کمدین‌‌هایی که فکر می‌کنند می‌توانند در «خندوانه» حضور داشته باشند، قرار است به‌زودی فراخوانی اعلام کنیم که افراد جدید هم به «خنداننده شو» اضافه شوند.»

رامبد جوان چندین بار ادعا کرده است که ایده ساخت «خندوانه» را از مدت‌ها پیش داشته است، او می‌گوید همواره دوست داشته برنامه‌ای با هدف خندیدن و تزریق خنده به جامعه تولید کند. برنامه «خندوانه» هم عموما با همین رویکردِ خندیدن ساخته شده است. رامبد جوان در هر قسمت از این برنامه به گفت‌وگو با مهمان‌های مختلف اعم از بازیگر، ورزشکار و پزشک گفت‌وگو می‌نشیند، در تمام قسمت‌های برنامه نیز شاهد حضور تماشاگران هستیم؛ البته ممکن است به‌دلیل شیوع کرونا، این مورد با تغییراتی همراه باشد. 

در خلال هر فصل از برنامه خندوانه مسابقات و رویداد جانبی مختلفی برگزار می‌شوند. برنامه خندوانه در سال‌های اخیر یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون بوده است. شما کاربران زومجی درباره خندوانه چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده