نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۷

استیسی فاربر به سریال Superman and Lois پیوست

فهرست بازیگران سریال اکشن ماجراجویانه‌ی Superman and Lois شبکه‌ی The CW باری دیگر با پیوستن استیسی فاربر گسترش یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که استیسی فاربر، بازیگر سریال Degrassi: The Next Generation (دگراسی: نسل بعدی) برای ایفای یکی از نقش‌های فرعی به سریال Superman and Lois (سوپرمن و لوئیس) شبکه‌ی The CW پیوسته است. براساس گزارش رپ، این بازیگر کانادایی نقش لزلی لار را در این سریال ابرقهرمانی «دنیای کماندار» بازی می‌کند که احتمالاً برای خلق آن از کاراکتر شروری با نام لزلا-لار از دی‌سی کامیکس الهام گرفته شده است. لزلا-لار اساساً یکی از دشمنان سوپرگرل به‌حساب می‌آید و به‌عنوان یک کریپتونی در نظر گرفته می‌شود. در توصیف این کاراکتر آمده است: «او به‌عنوان دست راست یکی از بانفوذ‌ترین افراد کره‌ی زمین از یک جوان رویاپرداز آرمان‌گرا به قاتلی سرسخت و رویایی تبدیل شده است. او چابک، قوی ... و بیشتر اوقات سنگدل است.»

تایلر هوچلین نقش کلارک کنت، الیزابت تالوک نقش لوئیس، جردن الساس نقش جاناتان کنت، الکس گارفن نقش جردن کنت، دیلن والش نقش ژنرال لین، امانوئل چریکی نقش لانا لنگ، اریک والدز نقش کایل کاشینگ، وله پارکس نقش استرنجر، ایندی ناوارت نقش سارا کاشینگ و سوفیا هاسمیک نقش کریسی بپو را در این سریال ایفا می‌کنند. تایلر هوچلین اولین‌بار در فصل دوم سریال Supergirl (سوپرگرل) در نقش سوپرمن ظاهر شد و این نقش را در کراس‌اور Elseworlds (جهان‌های دیگر) نیز تکرار کرد که الیزابت تالوک را در نقش لوئیس نشان داد. هر دو آن‌ها در جدیدترین کراس‌اور «دنیای کماندار» با نام Crisis on Infinite Earths (بحران در زمین‌های بیکران) نیز حضور داشتند.

تاد هلبینگ، شورانر سابق سریال The Flash (فلش)، وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه و خلق سریال Superman and Lois را برعهده داشت و درکنار گرگ برلانتی، سارا شکتر و جف جانز از شرکت «برلانتی پروداکشنز» به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کند. با اینکه تاریخ دقیق پخش این سریال اکشن-ماجراجویانه اعلام نشده است، اما می‌دانیم که این سریال در ماه ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (دی یا بهمن ۱۳۹۹) از شبکه‌ی The CW به نمایش در می‌آید. سریال «سوپرمن و لوئیس» با نمایش‌های مرد پولادین-محور پیشین کمی متفاوت خواهد بود و ماجراهای کلارک و لوئیس را دنبال می‌کند که با استرس‌ها، فشارها و پیچیدگی‌های حاصل از زندگی در جامعه‌ی امروزی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. پیش از این فیلم‌برداری قسمت آزمایشی سریال تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد و حالا بدون نیاز به ارائه‌ی پایلوت در ۱۳ قسمت تولید و پخش می‌شود. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده