// یکشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۲

خروج NiKo از تیم FaZe قوت گرفت

دو تیم G2 Esports و FaZe Clan بعد از چندین هفته انتظار بالاخره به یک قدمی عقد قرارداد و انتقال NiKo نزدیک شده‌اند که یکی از گران‌ترین قراردادهای دنیای ورزش الکترونیک است.

شایعات اخیر مربوط‌به ستاره تیم FaZe که با نام مستعار Niko شناخته می‌شود، ساعاتی است که قوت گرفته است و ممکن است که به‌زودی نام این بازیکن را در فهرست بازیکنان اصلی تیم G2 Esports مشاهده کنیم. در صورت صحت این موضوع و قطعی شدن انتقالش به تیم جدید، هم‌زمان با شروع مسابقات BLAST تغییرات قابل توجهی را در دو تیم FaZe و G2 شاهد خواهیم بود.

خبر علاقه‌مند بودن مسئولان تیم G2 به جذب کردن NiKo، در نیمه دوم ماه دسامبر منتشر شد که به‌دلیل برنامه شلوغ هر دو تیم، این موضوع با مشکلات زیادی همراه شد و زمان زیادی را برای تنظیم قرارداد نیاز داشت. از طرفی، این قرارداد جزو گران‌ترین قراردادهای موجود در ورزش الکترونیک، مخصوصا بخش حرفه‌ای بازی Counter Strike: Global Offensive محسوب می‌شود که دلیل دیگری برای طولانی‌تر شدن تنظیم قرار، است.

FaZe

اوایل سال ۲۰۱۷ بود که NiKo طی قراردادی به ارزش ۵۰۰ هزار دلار به تیم FaZe پیوست و بعد از آن توانست عناوین مهم زیادی را درکنار هم‌تیمی‌های جدیدش کسب کند. این بازیکن بعد از جدایی از تیم mousesports تا یک قدمی کسب عنوان یک رویداد Major پیش رفت که در بازی فینال در مقابل تیم Cloud9 شکست خورد و درنهایت به‌عنوان نایب قهرمانی مسابقات ELEAGUE Major Boston 2018 دست یافت.

این طور که پیداست مسئولان تیم FaZe در حال حاضر به‌دنبال انتخاب مناسب برای جایگزین احتمالی Niko هستند و در صورتی که انتقال این بازیکن به تیم جدید قطعی شود، هر دو تیم FaZe و G2 باید در مسابقات BLAST که به‌زودی شروع می‌شود از تغییرات جدید بازیکنانشان به‌صورت رسمی رونمایی کنند. لازم به ذکر است که تیم FaZe اولین بازی خود را باید از روز ۸ آبان پیگیری کند که در گروه B مسابقات برگزار می‌شود. در سمت دیگر تیم G2 باید از ۱۲ آبان به مصاف رقبای خود در گروه C رود.


منبع liquipedia hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده