نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۵

جسیکا چستین در سریال Scenes From a Marriage جایگزین میشل ویلیامز شد

جسیکا چستین پس از خروج میشل ویلیامز از سریال کوتاه Scenes From a Marriage شبکه‌ی HBO به‌عنوان بازیگر جایگزین معرفی شد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جسیکا چستین، بازیگر نامزد جایزه‌ی اسکار برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های The Help (خدمتکاران) و Zero Dark Thirty (سی دقیقه‌ی بامداد) جای میشل ویلیامز را در سریال کوتاه Scenes From a Marriage (صحنه‌هایی از یک ازدواج) شبکه‌ی HBO گرفته است که به‌دلیل تداخل در برنامه‌ی کاری از پروژه کنار رفت. جسیکا چستین در این سریال با اسکار آیزاک، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب برای نقش‌آفرینی در فیلم Show Me a Hero (قهرمانی نشانم بده) همبازی خواهد بود که پیش از این در فیلم جنایی درام نامزد جایزه گلدن گلوب A Most Violent Year (یک سال بسیار خشن) محصول سال ۲۰۱۴ با یکدیگر همکاری داشتند.

سریال Scenes From a Marriage شبکه‌ی اچ‌بی‌او اقتباسی انگلیسی زبان از سریالی سوئدی با همین نام به کارگردانی اینگمار برگمان است و انتظار می‌رود که دوباره مسائلی نظیر عشق، نفرت، تمایلات، ازدواج و طلاق را از منظر یک زوج معاصر آمریکایی مورد بررسی قرار دهد. هاگای لوی، خالق سریال The Affair (رابطه) وظیفه‌ی نویسندگی و کارگردانی این سریال را برعهده دارد. اسکار آیزاک و جسیکا چستین نه‌تنها در سریال «صحنه‌هایی از یک ازدواج» به ایفای نقش می‌پردازند، بلکه به‌همراه هاگای لوی، لارس بلومگرن، دانیل برگمان، بلر برارد و مایکل النبرگ از شرکت «مدیا رز» به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فعالیت می‌کنند. شرکت‌های «مدیا رز» و «اندور کانتنت» نیز وظیفه‌ی تولید سریال را برعهده دارند.

سریال ۶ قسمتی اصلی Scenes From a Marriage در سال ۱۹۷۳ از تلویزیون سوئد پخش شد و لیو اولمان و ارلاند یوسفسن در آن به ایفای نقش پرداختند. این اثر در اصل در شش اپیزود و برای نمایش در تلویزیون سوئد تولید شد، اما اینگمار برگمان آن را برای نمایش در آمریکا کوتاه و به یک فیلم تبدیل کرد. این سریال براساس تجربیات شخصی برگمان است که داستان فروپاشی ماریان و یوهان را روایت می‌کند. فیلم «صحنه‌هایی از یک ازدواج» کمک شایانی به تبدیل اینگمار برگمان به کارگردانی بین‌المللی کرد و این کارگردان سوئدی را در ردیف کارگردانان برجسته‌ی معاصر قرار داد. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده