نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

مانگای کراس اوری Vinland Saga و Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد

همکاری اخیر Assassin’s Creed Valhalla و همچنین Vinland Saga، باعث تولد یک کراس‌اور کوچک کمیکی شده که ما در آن شاهد حضور شخصیت اصلی هر دو اثر محبوب خواهیم بود.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، تیم Assassin’s Creed Valhalla همکاری غافلگیر کننده و در عین حال خیلی خوب را با ماکوتو یوکیمورا و دنیای Vinland Saga برقرار کرده است. به واسطه همین همکاری، این هنرمند دنیای مانگا هم یک کمیک تک قسمتی ویژه را خلق کرده است. شما می‌توانید با این لینک، به صفحه مخصوص مانگا بروید. هر دوی این آثار، به‌صورت مستقیم داستان تهاجم وایکینگ‌ها به کشور انگلیس را بیان می‌کنند؛ اما از دو زاویه دید مختلف که در این درگیری بدنام تاریخی وجود داشت. خود این کتاب کمیک تصاویر هنری بسیار زیبایی را از یوکیمورا نشان می‌دهد. در عین حال هم انقدر کوتاه است که شما آرزو می‌کنید کاش بیشتر بود.

در انتها هم لازم به ذکر است که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بازی Assassin’s Creed Valhalla قرار است پاییز سال جاری عرضه شود. بنابراین، در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) این بازی برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پی سی و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. عرضه این بازی برای کنسول پلی استیشن 5 هم در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) انجام خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده