// یکشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰

نسخه نسل نهمی Gears 5 به بازیکنان اجازه استفاده از دیو باتیستا به جای مارکوس فینیکس را می‌دهد

استودیو کوالیشن تریلر جدیدی را از Gears 5 منتشر کرده که مربوط‌به نسخه نسل نهمی بازی است و ویژگی‌های آن را روی ایکس باکس سری ایکس | اس نشان می‌دهد.

ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در تاریخ ۲۰ آبان ماه (۱۰ نوامبر) در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و استودیو کوالیشن (The Coalition)، سازنده Gears 5، جزو آن دسته از استودیوهایی است که بازی خود را برای کنسول نسل نهمی مایکروسافت بهینه کرده است تا کاربران بتوانند تجربه‌ی بهتری را کسب کنند. البته آن‌ها از محتوای جدیدی در بخش کمپین استفاده کرده‌اند تا کاربران قدیمی، بهانه‌ای برای تجربه‌ی مجدد بخش کمپین داشته باشند.

در جریان نسخه نسل نهمی گیرز 5، شاهد حضور دیو باپتیستا به‌جای مارکوس فینیکس هستیم. البته اشاره کنم که در صورت علاقه می‌توانید از دیو باپتیستا به‌جای مارکوس استفاده کنید. نکته جالب این است که تمامی دیالو‌گ‌ها و اصطلاحات مارکوس فینیکس همچنان حفظ شده‌اند، اما با استفاده از گزینه ذکر شده، توسط دیو باپتیستا به زبان آورده می‌شوند. 

درکنار پشتیبانی از رزولوشن 4K، کاربران ایکس باکس سری ایکس و اس می‌توانند بخش چندنفره و ورسوس را با نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه تجربه کنند. همچنین بالاتر بودن کیفیت ذرات، روشنایی و نورپردازی از دیگر بهبودهایی است که روی بازی انجام شده است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از نسخه نسل نهمی Gears 5 رو در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. نسخه بهبود یافته گیرز 5 همزمان با عرضه کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده