نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۳

مراحل فیلمبرداری فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings به پایان رسید

دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings رسما از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم خبر داده است.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان باعث شده تا مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) در استرالیا مانند بسیاری از فیلم‌ها متوقف شود و سرانجام از مرداد امسال، مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول در استرالیا از سر گرفته شد و مدتی پیش هم شاهد انتقال مراحل تولید این فیلم به شهر سان فرانسیسکو بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Shang-Chi (شانگ چی) رسما به پایان رسیده است. دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings، با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در اینستاگرام این خبر را تایید و اعلام کرد.

در تصویری که کرتون به اشتراک گذاشته، همسر و خواهر وی قابل مشاهده هستند و همچنین ژانگ منگ، بازیگر چینی نیز دیده می‌شود که حضور یا عدم حضور این بازیگر در فیلم Shang-Chi مشخص و اعلام نشده است. بدین ترتیب فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings وارد مراحل پس از تولید شده و قابل انتظار است در اوایل سال آینده میلادی مراحل فیلم‌برداری دوباره آن انجام شود. همچنین این فیلم به جمع فیلم Black Widow (بلک ویدو) و فیلم Eternals (اترنالز) اضافه شد که مراحل فیلم‌برداری آن‌ها انجام شده است و می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران دنیای سینمایی مارول باشد.

بااین‌حال، انتظار نمی‌رود که تا اوایل سال آینده میلادی شاهد انتشار تصویر رسمی از فیلم شانگ چی باشیم و باید ببینیم که این فیلم ابرقهرمانی درنهایت در تابستان آینده روی پرده خواهد رفت یا شاهد عقب افتادن یا حتی انتشار آن ازطریق سرویس استریم دیزنی پلاس خواهیم بود. سیمو لیو در نقش شانگ چی، تونی لیانگ در نقش ماندرین و آوکافینا، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings رسما تایید و اعلام شده است و همچنین اخباری مبنی بر حضور رونی چینگ، فلورین مانتینو، میشل یئو و فالا چن، در فیلم Shang-Chi نیز شنیده می‌شود.

فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings قرار است در تاریخ ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ۱۴۰۰) اکران شود. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده