نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۲

تصویری از بسته‌بندی ایکس باکس سری اس ارسالی به خرده‌فروشی‌ها منتشر شد

تصویری از جعبه‌ی ایکس باکس سری اس منتشر شد که نشان می‌دهد کوچک‌ترین کنسول نسل نُهم از نظر اندازه‌ی بسته‌بندی نیز کوچک‌ترین آن‌ها است.

زمان زیادی تا عرضه‌ی کنسول‌های نسل نُهم باقی نمانده است و طبق معمول همه‌ی ما برای آغاز نسل جدید هیجان‌زده هستیم. هر دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس کمتر از ۲۰ روز دیگر روانه‌ی بازار می‌شوند و خوشبختانه شما اکنون می‌توانید نگاهی به اندازه‌ی واقعی جعبه‌ی کنسول ایکس باکس سری اس داشته باشید. شایان ذکر است که شرکت مایکروسافت قبلاً از بسته‌بندی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس رونمایی کرده بود، اما پیش از مشاهده‌ی تصاویر واقعی جعبه نمی‌توان متوجه اندازه‌ی واقعی آن‌ها شد. حالا به‌لطف فردی ناشناس که از بسته‌بندی کنسول ایکس باکس سری اس ارسالی به خرده‌فروشی‌ها عکس گرفته است، با اطمینان می‌توان گفت که کوچک‌ترین کنسول نسل بعدی دارای کوچک‌ترین جعبه در میان کنسول‌های هم‌نسل خودش است.

ایکس باکس سری اس ارسالی به خرده‌فروشی‌ها

از سوی دیگر، بسته‌بندی ایکس باکس سری ایکس بسیار بزرگ‌تر از برادر کوچکش به نظر می‌رسد که به‌هیچ‌وجه غافل‌گیرکننده نیست. کنسول ایکس باکس سری اس کوچک‌ترین کنسول نسل بعد با قیمتی مقرون‌به‌صرفه خواهد بود که امکان تجربه‌ی بازی‌های نسل نُهم را با وضوح 2K برای بازیکنان فراهم می‌کند. پیش از این شایعاتی به گوش می‌رسید مبنی‌بر اینکه کنسول ایکس باکس سری اس جلوی دست‌وپای توسعه‌دهندگان برای ارائه‌ی بازی‌های بسیار واقع‌گرایانه در نسل آینده‌ی کنسول‌ها را می‌گیرد، اما فیل اسپنسر در مصاحبه‌ی اخیرش تأیید کرد که این کنسول عملکرد شگفت‌انگیزی در اجرای بازی‌ها دارد و برخی از بازی‌ها را حتی سریع‌تر از کنسول ایکس باکس سری ایکس بارگذاری می‌کند.

کنسول‌های نسل بعدی شرکت مایکروسافت در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) به قفسه‌ی فروشگاه‌ها راه خواهد یافت. اگر تمایل به اجرای بازی‌ها با وضوح 4K دارید، پس باید به‌سراغ کنسول ایکس باکس سری ایکس بروید که با برچسب قیمتی ۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد. بااین‌حال، اگر با تجربه‌ی بازی‌ها با وضوح 2K یا Full HD مشکلی ندارید، می‌توانید کنسول ایکس باکس سری اس را با قیمت ۲۹۹ دلار تهیه کنید و از بازی‌های نسل نُهم نهایت لذت را ببرید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه‌ی مقالات هر آنچه باید درباره‌ی کنسول‌های «ایکس باکس سری ایکس» و «ایکس باکس سری اس» بدانیم، بپردازید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده