نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۸

سیری و ینیفر در حال سوارکاری در تصاویر جدید از پشت صحنه فصل دوم سریال The Witcher

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher منتشر شده است که در آن شاهد حضور سیری و ینیفر هستیم.

فصل دوم سریال The Witcher یکی از آثار تلویزیونی بود که مراحل فیملبرداری و تولید آن به علت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا متوقف و در ادامه از ماه مرداد امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم ویچر از سر گرفته شدحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل دوم این سریال فانتزی و مورد انتظار منتشر شده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher در منطقه آبشارهای های و لاو فورس در شهر کانتی دورام در جریان است و به‌تازگی تصاویری از پشت صحنه آن منتشر شده که در این تصاویر شاهد حضور ینیفر با بازی آنیا چالوترا و یری با بازی فریا آلن هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

براساس این تصاویر، سیری و ینیفر در فصل دوم سریال The Witcher قرار است با یکدیگر ملاقات کنند و احتمالا در یک ماجراجویی نیز همراه خواهند شد و در طول این تصاویر شاهد سوارکاری آن‌ها هستیم. علاوه‌بر این، در برخی از تصاویر می‌توانید بدلکاران چالوترا و آلن را نیز مشاهده کنید. هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، کیم بودنیا، کریستوفر هیویو، بزل آیدنبنز، عایشه فابین راس، مسیا سیمسون، اگنس بیورن، پاول بالیون و یاسین عطور، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل دوم سریال The Witcher تایید و اعلام شده است. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال ویچر نیز بر عهده لورن اشمیت هیسریش است. 

علاوه‌بر این، نتفلیکس در تابستان امسال ساخت اسپین‌آف و پیش درآمد لایو اکشن سریال ویچر را تایید و اعلام کرد. این سریال قرار است The Witcher: Blood Origin (ویچر: منشا خون) نام داشته باشد که اتفاقات آن در همان دنیای سریال ویچر جریان دارد، اما اتفاقات آن ۱۲۰۰ سال پیش از گرالت از ریویا رخ خواهد داد و تمرکز آن روی خلق اولین ویچر خواهد بود. پیش از این ساخت انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf (ویچر: کابوس گرگ) توسط Netflix نیز تایید شده بود که تمرکز این انیمیشن قرار است روی داستان و گذشته وزمیر باشد

انتظار می‌رود فصل دوم سریال The Witcher در ۸ قسمت تولید و در اواخر سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده