// شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۰

تریلر Steel Dawn Recruitment بازی Fallout 76 حال‌و‌هوای حکومت نظامی آن را نشان می‌دهد

در تریلری جدیدی از آخرین محتوای بازی Fallout 76، با گروهی آشنا می‌شویم، به‌سرکردگی فردی به‌نام لیلا رحمانی که از کالیفرنیا به ویرجینای غربی آمده تا در آن‌جا جامعه را بازسازی کند.

طبق جدیدترین تریلری که از محتوای رایگان و جدید بازی Fallout 76 منتشر شده، قرار است گروهی به‌نام Dark Brotherhood به بازی اضافه شود که ظاهرا نقش بسیار جدی و مهمی در این محتوای جدید ایفا خواهند کرد. در این تریلر برای اولین‌بار از سری مأموریت‌های جدید که Steel Dawn نام دارند، رونمایی شد. همچنین محل وقوع این مأموریت‌ها قرار است منطقه‌ی آپالاچیا در شرق آمریکا باشد و هدف آن پاک‌سازی ایالت ویرجینیای غربی است.

در راستای این تریلر، توضیحاتی درباره‌ی حال‌و‌هوای داستانی این محتوای جدید نیز ارائه شده است:

«Steel Dawn درواقع اولین چپتر از سری مأموریت‌های جدید Brotherhood است که به‌صورت رایگان برای همه‌ی کاربران بازی Fallout 76 عرضه خواهد شد. داستان آن درباره‌ی جنگجویی سرسخت (یا Paladin: همان پهلوان در اساطیر پارسی) به‌نام لیلا رحمانی است که همراه سربازانش از ایالت کالیفرنیا به منطقه‌ی آپالاچیا در ویرجینیای غربی آمده است. بازیکنان می‌توانند برای کسب پیروزی با گروه‌های رقیب در آن منطقه همکاری یا علیه آن‌ها اقدام کنند.

شما می‌توانید به مناطق مسکونی در این منطقه سر بزنید و در آن‌جا NPC‌های جدیدی را ملاقات و سلاح‌ها و زره‌های قدرتمندی را از زرادخانه‌ی گروه Brotherhood آزاد کنید. به مأموریت آن‌ها در بازسازی جامعه بپیوندید و کمک کنید تا فناوری‌های ارزشمند آن‌جا به‌دست گروه شما برسد. درنهایت، این شما هستید که تصمیم خواهید گرفت این فناوری‌ها به‌چه‌منظور استفاده شوند.»

شما می‌توانید این تریلر را در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Steel Dawn یک محتوای رایگان برای بازی Fallout 76 است که برای انتشار در ماه دسامبر (آذر-دی) امسال برنامه‌ریزی شده است و برای همه‌ی پلتفرم‌های بازی فال‌اوت ۷۶ عرضه می‌شود. این آپدیت قرار است طبق برنامه‌ای تعیین‌شده‌ی بتسدا، آخرین محتوای جانبی برای این بازی باشد. این برنامه که Fractured Steel نام دارد، از ماه می (اردیبهشت-خرداد) امسال توسط آن‌ها معرفی شد.

چندوقت پیش هم بازی Fallout 76 به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه شد و حالا هرکسی که عضویت این سرویس را دارد، می‌تواند جدیدترین بازی مجموعه‌ی فال‌اوت را روی سرویس استریم گیم مایکروسافت بازی کند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.  


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده