// شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰

شایعه‌ ساخت ریبوت سایلنت هیل برای پلی استیشن 5 احتمالا موثق است

طی پادکستی که به‌تازگی در یوتیوب منتشر شده، ادعا می‌شود که شایعه‌ی ساخت یک بازی جدید از مجموعه‌ی سایلنت هیل برای کنسول پلی استیشن 5 «موثق» است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که شایعه‌ی مربوط‌به ساخت یک ریبوت توسط سونی برای بازی Silent Hill می‌توانند حقیقت داشته باشد و آن‌ها برای ساخت چنین بازی‌ای بودجه‌ای درنظر گرفته باشند. عمران  خان طی پادکستی که به‌تازگی از کانال یوتیوب به‌نام Kinda Funny پخش شد، این موضوع را تایید کرد که گزارش‌ها درباره‌ی ساخت قسمت جدید سایلنت هیل برای کنسول پلی استیشن 5 «موثق» هستند.

او می‌گوید: «اگر سونی درحال ساخت یک سایلنت هیل جدید باشد، به‌نظر من که آن‌ها جزوی از پروژه‌ی هیدئو کوجیما برای ساخت یک سایلنت هیل نیستند و امکان دارد که این‌دو (سونی و کوجیما) هرکدام درحال ساخت یک بازی جدید با تم سایلنت هیل باشند؛ گرچه ما به‌طور قطع نمی‌دانیم که سونی درحال ساخت چنین بازی‌ای است یا خیر، چون این‌ شنیده‌ها فقط درحد شایعه هستند. اما کسی چه می‌داند؟ روند توسعه‌ی بازی‌ها در صنعت گیم می‌تواند پیچیده و عجیب باشد.»

بااین‌حال، عمران خان تاکید می‌کند که او به‌طور قطع نمی‌داند که آیا شایعه‌ی توسعه‌ی یک سایت هیل جدید برای کنسول نسل بعد سونی رنگ واقعیت به خود گرفته باشد یا خیر. اما او می‌گوید: «فکر می‌کنم که این شایعات موثق باشند و می‌توانم بگویم اشخاصی که شنیده شده در مراحل ساخت یک سایلنت جدید دخالت دارند، قطعا روی یک پروژه‌ی جدید درحال کار هستند.»

اوایل سال میلادی جاری شایعه شده بود که دو بازی سایلنت هیل جدید در حال ساخت هستند. یکی از آن‌ها قرار بوده ریبوتی برای این مجموعه‌ی ترسناک باشد که با همکاری استودیوی ژاپن سونی توسعه یابد، درحالی که دیگر بازی می‌خواست با الهام از حال‌و‌هوای بازی کنسل‌شده‌ی Silent Hills ساخته شود.

چندوقت بعد کونامی گفت این شایعات حقیقت ندارند، اما در ماه اوت (مرداد-شهریور) امسال به‌نظر می‌رسید که این شرکت بازی‌سازی ژاپنی در حال سرنخ دادن به طرفداران حول ساخت یک سایلنت هیل جدید باشد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا منتظر یک سایلنت هیل جدید هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.  


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده