// شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۱

تریلر داستانی Immortals Fenyx Rising هدف قهرمان و شخصیت شرور بازی را نشان می‌دهد

به‌تازگی تریلرهای جدیدی از بازی Immortals Fenyx Rising منتشر شده که داستان، ساخت شخصیت و اولین باس فایت بازی را نشان می‌دهد.

شرکت یوبیسافت (Ubisoft) قصد دارد نسل هشتم را با بازی‌های متنوعی به پایان برساند. جدا از اینکه Assassin's Creed: Valhalla و Watch Dogs: Legion تا قبل از پایان سال جاری عرضه می‌شوند، بازی Immortals Fenyx Rising هم در تاریخ ۱۳ آذر ماه (سه دسامبر) روی کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

در جریان Immortals Fenyx Rising بازیکنان یک داستان اساطیری بر پایه خدایان یونان را تجربه خواهند کرد. این در حالی است که به‌تازگی سه تریلر جدید از Immortals Fenyx Rising منتشر شده است. اولین تریلر، بخشی از داستان بازی را نشان می‌دهد. جایی‌که قهرمان داستان باید خداهای تبعید شده را با یکدیگر متحد کند تا درکنار یکدیگر یک دشمن قدیمی و خطرناک را شکست دهند. 

تماشا از یوتیوب

این در حالی است که دومین تریلر، با محوریت شخصی‌سازی قهرمان داستان است. بازیکنان می‌توانند مواردی مثل مرد یا زن بودن قهرمان درکنار شخصی‌سازی‌های مختلفی را روی کاراکتر خود اعمال کنند. همچنین می‌توانید چهره خود را شبیه‌به کریتوس خلق کنید. 

تماشا از یوتیوب

در جریان سومین تریلر هم سایت گیم‌اینفورمر اولین باس فایت بازی را به‌نمایش گذاشته است. به‌نظر می‌رسد بازیکنان در جریان رسیدن به بعضی از باس‌ها یا حتی در طول گیم‌پلی باید معما و پازل‌های مختلفی را حل کرده تا به مقصد برسند. در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Immortals Fenyx Rising چیست؟ آیا می‌تواند تجربه‌ی قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار دهد؟

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده