نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

خرید مانیتورهای گیمینگ از بروز کالا

بروزکالا یکی از تخصصی ترین مراجع در زمینه فروش اینترنتی در ایران است. انواع مختلفی از کالاهای دیجیتالی مانند مانیتور و لپ تاپ، ماشینهای اداری و مواد مصرفی آن، ساعت و قطعات کامپیوتر، موبایل و تبلت با تنوع بی نظیر در بروزکالا به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.

 مشتریان بروزکالا می‌‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعات کامل از کالای موردنظر خود با اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند.

مانیتور سامسونگ یا ایسوس کدام برای گیمینگ بهتر است ؟

 طی چند سال گذشته به دلیل رایج بودن بازی در رایانه های شخصی، مانیتور برندهایی مانند سامسونگ و ایسوس و همچنین مانیتور جی پلاس دراین زمینه  پیشرفت های چشم گیری داشته اند.

بازی ها محیط های واقع گرایانه تر، جزئیات بیشتر و گیم پلی جذاب تر را ارائه می‌دهند.همه اینها باعث لذت بیشتر بازی می‌شود.بنابراین شما یک مانیتور می‌خواهید که بتواند با سخت افزار تغذیه کننده بازی مطابقت داشته باشد و یک تجربه کاملاً حماسی را ارائه دهد. به زبان ساده، بدون یک مانیتور خوب، شما قادر به استفاده از مزایا نخواهید بود و واقعاً خواهید دید که چه چیزی باعث جذابیتیک بازی می‌شود. این، حتی می‌تواند به برد یا باخت در عناوینی مانندFortnite، Apex Legends و Call of Duty برسد.

شما به صفحه ای نیاز دارید که بتواند بازی را بدون هیچ گونه افت فریم با دقت ارائه دهد. باید به اندازه کافی روشن و واضح باشد که رنگها به وضوح دیده شوند. و البته، شما یکی از آنها را متناسب با نیازهایخود می‌خواهید.باید به بودجه، حداکثر رزولوشن و البته منحنییا تخت بودن توجه کامل داشته باشید. در حالی که تلویزیون های منحنیدیگر در عرصه نیستند، مانیتورهای خمیده هنوز هم مورد توجه هستند و می‌توانند غوطه وری عمیق‌تری در بازی ایجاد کنند.

انواع مانیتور بروزکالا

بیایید سریع موارد برتر مانیتورهای بروزکالا را ذکر کنیم:

مانیتور ۲۷ اینچی منحنی ۳۹۹ دلاری سامسونگ

مانیتور HD ASUS VG279Q  با نمایشگر ۲۷ اینچی 1080p قیمت (۳۱۹.۹۹ دلار)

مانیتور نقطه کوانتومی منحنی CHG70 سامسونگ 32 اینچی (۵۹۹.۹۹ دلار)

مانیتور منحنی CRG5 سامسونگ 24 اینچ (۲۴۹.۹۹ دلار)

مانیتور جی پلاس با مدل GDM-245JN

رزولوشن ۱۰۸۰p یا 4K

رزولوشن یا وضوح تصویریکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب نمایشگر کامپیوتر است. رزولوشن بیشتربه معنای تعداد پیکسل‌های بیشتر و کیفیت پخش رنگ بالاتر.

حداقل رزولوشنی است که شما هنگام خرید باید به دنبال آن باشید رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است. این روزولشن با عناوینی همچون Full HD یا FHD شناخته می‌شودکه رزولوشن مانیتور جی پلاس در این سطح است.

نکته‌ی بسیار مهمی که هنگام انتخاب رزولوشن نمایشگرباید به آن توجه شود، بررسی کارت گرافیک کامپیوتر است. هرچقدر رزولوشن بالاتر باشد، گرافیک شما به پردازش قوی‌تری برای مدیریت پیکسل‌ها احتیاج خواهد داشت. درواقع باید ببینید که کارت گرافیک شما توانایی پردازش مقدار زیادی از پیکسل‌ها را دارد یا خیر.

به طور مثال، رزولوشن 4K یکی از بهترین رزولوشن‌هاست و اکثر گیمرها به دنبال آن هستند. امااگر کارت گرافیکشان توانایی پردازش ۸.۳ میلیون پیکسل را نداشته باشد، عملا مانیتوری  ناکارآمد انتخاب کرده‌اند. چنین پردازشیحداقل به گرافیک 1070 Ti نیاز دارد.

یک مانیتور بازیبرخلاف تلویزیون، که بهتر است قبل از استاندارد شدن به پنل 4K ارتقا پیدا کند، کمی متفاوت است. این خیلی به قابلیت های برج کامپیوتریا لپ تاپ شما بستگی دارد. برای مثال آیا آن کامپیوتر می‌تواند از خروجی با وضوح 4K پشتیبانی کند؟ احتمالاً به تعداد پورت های آن و کارت گرافیک داخل آن بستگی دارد.

به احتمال زیاد مانیتور از 1080p کاملاً خوب پشتیبانی خواهد کرد و این بهترین گزینه برای اکثر کاربران است. به علاوه همه بازی های رایانه ای از وضوح 4K پشتیبانی نمی کنند با این وجود تصویری واضح  و زنده ارائه می‌دهند.. این میزان نسبت به کنسول ها، مانند PlayStation یا Xbox One X کمی متفاوت است. همچنین قیمت مانیتور سامسونگ 1080p در مقابل مانیتور 4K مناسب تر است.

منحنی یا تخت

شاید از خود بپرسید که چرا تغییر ناگهانی از مانیتورهای تخت به مانیتورهای خمیده اتفاق افتاد ؟ مانیتور خمیده، دیدگاه واقع بینانه تری به شما می‌دهد. تصاویر با واقعیتی که در اطراف خود می‌بینیم سازگارتر است و غوطه ور شدن با آنچه روی صفحه است عمیق تر ارائه می‌شود. واقعا برای دیدن تفاوت در اینجا، به ردپای بزرگتر یا اندازه نمایشگر بیشتری نیاز خواهید داشت. بایدبه بالاتر از اندازه 27.5 اینچیا ۳۰ اینچ فکر کنید برای مثال مانیتور جی پلاس GDM-245JN با ابعاد ۲۴ اینچ نمیتواند گزینه مناسبی باشد.

بسیاری از تولیدکنندگان رایانه مانند اپل و لنوو هنوز مدل های صفحه نمایش تخت و حتی مانیتورهای تخت مستقل را تولید می‌کنند.

نرخ تازه سازی سریع بسیار مهم است. نرخ تازه سازی اساساً به این معنی است که پنل می‌تواند خود را تازه کند. این یک علامت مهم برای دیدار با بازی است، به خصوص اگر می‌خواهید به روزترین تصویر را ببینید. به این ترتیب، در یک بازی مسابقه ای، وقتی از کنار شخصی عبور می‌کنید، این قاب افت نمی کند. هر مانیتور نرخ خاص خود را دارد و برخی از مانیتورها داراییک گواهینامه اضافی هستند، Nvidia G- SyncیاAMD FreeSync، که با کارت گرافیک کار می‌کند تا تجربه ای آرام را ارائه دهد.

مانیتور 27 اینچی منحنی 399 دلاری سامسونگ

CRG5 یکی از مقرون به صرفه ترین مانیتورهای بازی سامسونگ است و اولین بار در طی کنفرانس بازی E3 2019 ظاهرشد. صفحه نمایش ۲۷ اینچی آن دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، یک است و این مانیتور 1080p HD است. سامسونگ همچنین در یک پاسخ ۴ میلی ثانیه ای، نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز و انحنای صفحه نمایش 1500R را آشکار کرد. قیمت مانیتور سامسونگ CRG5، قیمت 399.99دلار است.

برای عملکرد بهتر با کارت های گرافیک انویدیا، از کارت گرافیک Nvidia G-SYNC خارج از جعبه پشتیبانی می‌شود. این همچنین اولین مانیتور سامسونگ است که از این استاندارد توسط انویدیا پشتیبانی می‌کند. این رنگ دارای رنگ خنک خاکستری مایل به آبی و یک پایه براق است که برخی از تنظیمات را فراهم می‌کند.

مانیتورASUS VG279Q 27 اینچی 1080pHD قیمت (319.99 دلار)

VG279Q از ایسوس با بیش از 300 دلار امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. شما یک مانیتور تخت ۲۷ اینچی با نرخ تازه سازی سریع ۱۴۴ هرتز دریافت می‌کنید. همچنین دارای وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ کامل، با حالت اختصاصی Shadow Boost که هدف آن تقویت تصاویر تاریک است. ایسوس همچنینیک پاسخ یک میلی ثانیه ای برای حرکت واضح ارائه داده است: من این را در Fortnite ،Grand Theft Auto V و Microsoft Flight Simulator آزمایش کردم و نتایج واقعاً خوبی بودند. من در اکثر مسابقات با این کار هیچ باختی را تجربه نکردم و همچنین یک پایه و پایه قابل تنظیم خواهید داشت.

مانیتور نقطه کوانتومی خمیده 32 اینچی CHG70 سامسونگ (599.99 دلار)

احتمالاً در تلویزیون از فناوریSamsung Quantum Dot شنیده اید، اما این شرکت از آن فناوری در مانیتورها نیز استفاده می‌کند. CHG70 سامسونگ از یک صفحه خمیده ۳۲ اینچی با فناوری زیادی در داخل خود بهره می‌برد. این رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ است و به لطف فناوریQLED Quantum Dot در پنل، بازتولید عالی رنگ را ارائه می‌دهد.

این صفحه نمایش می‌تواند بسیار روشن باشد و با پشتیبانی از AMD FreeSync نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز را ارائه دهد.

در کل، CHG70 سامسونگ مقرون به صرفه ترین راه حل نیست، اما اینیک هیولای مانیتور است که با بازی های مختلف عملکرد بسیار خوبی دارد. این عناوین شامل Fortnite، The Sims 4، SimCity، Microsoft Flight Simulator و چندین عنوان دیگراست.

مانیتور منحنی CRG5 24 اینچی سامسونگ (249.99 دلار)

کسانی که به دنبال راه حل کوچکتر هستند باید مانیتور منحنی CRG5 24 اینچی سامسونگ را بررسی کنند. اگرچه رزولوشن 4K را پشتیبانی نمی کند، اما قیمت مانیتور سامسونگ 4K را نیز فقط ۲۴۹.۹۹ دلار ارائه نمی دهد. در عوض، شما یک صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز، پشتیبانی از AMD FreeSync و صفحه نمایش منحنی 1800R دریافت خواهید کرد. این همچنین دارای حالت EyeSaver، که می‌تواند به راحتی روشن شود، هدف آن کاهش خستگی چشم است.

با در نظر گرفتن این موضوع که 3 مورد از 4 مورد برتر مانیتور گیمینگ برند سامسونگ هست، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که مانیتور های سامسونگ برای گیمنگ بهتر از مانیتور های ایسوس هستند.

مانیتور جی پلاس با مدل GDM-245JN

مشخصات کامل

اندازه نمایشگر: ۲۴ اینچ

نوع پنل: IPS

نور پس زمينه: LED

رزولوشن: 1080 × 1920

نسبت تصوير      100,000,000:1

سايز پيکسل‌ها    ۰.۲۴۸ در ۰.۲۴۸ میلی‌متر

تعداد رنگ قابل نمايش: ۱۶.۷ ميليون رنگ

کیفیت تصویر: Full HD

محدوده زمان پاسخ‌گويی یک تا پنج ميلی‌ثانيه

زمان پاسخ‌گويی: (GTG) یک ميلی‌ثانيه

زاويه ديد (افقی/عمودی):  ۱۷۸ / ۱۷۸ درجه

نوع سيگنال ويدئويی: آنالوگ، ديجيتال

پشتیبانی از HDMI: بله

شدت روشنايی:  ۲۰۰ کاندلا بر متر مربع

چند نمونه دیگر از مانیتور های ایسوس و سامسونگ

۱- مانیتور مدل ROG Swift PG35VQ ایسوس

مزایا:

  • اجرای بینظیر بازی‌ها با سرعت ۲۰۰ هرتز و قابلیت پشتیبانی از فناوری HDR و G-Sync شرکت «انویدیا» (Nvidia)
  • تصاویربا کیفیت فوق العاده
  • صفحه نمایش بزرگ و خمیده با پشتیبانی از رزولوشن ۳۴۴۰×۱۴۴۰
  • نور LED در قسمت پایه و دارای طراحی منحصر بفرد

معایب:

  • از درگاه‌های اتصال خوب برخوردار نیست.
  • نسبت به مانیتور های رقیب بسیار گران تر است.
  • کاهش و افزایش روشنایی ناگهانی

مانیتورROG Swift PG35VQ شرکت ایسوس بدون شک یکی از برترین مانیتورهای گیمینگ در بازار است؛ این مانیتورتمامی ویژگی هایی که از یک صفحه نمایش مخصوص بازی ویدیویی انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد،ویژگی هایی نظیر رزولوشون ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰، پشتیبانی از فناوریHDR و فناوری فوق العاده‌یG-Sync شرکت انویدیا و همچنین «نرخ تازه‌سازی» (Refresh Rate) اورکلاک ۲۰۰ هرتزی. این مانیتور با صفحه نمایش ۳۵ اینچی، از ابعاد مناسبی جهت قرارگیری روی میز بهره‌مند است و طراحی منحصر بفرد پایه‌ی آن، ظرافت و زیبایی قابل توجهی دارد.

قیمتاین مانیتور حدود ۲۵۰۰ پوند است و یک انتخاب گران قیمت محسوب می‌شود. از سایر مشکلات آن می‌توان به کمبود درگاه و یکپارچه نبودن بلندگوها اشاره کرد که این مشکلات در مانیتور جی پلاس به ندرت دیده می‌شوند.

2- مانیتور CRG90 – C49RG90 سامسونگ

مزایا:

  • کیفیت خیره کننده‌ی صفحه نمایش
  • عملکرد فوق العاده‌ی فناوری HDR
  • طراحی بدنه‌ی عالی
  • وضوح بالا
  • برخورداری از OSD سریع و جذاب

معایب:

  • نسبت تصویر ۳۲:۹ این مانیتور شاید برای همه مناسب نباشد.
  • در همگام‌سازی با برخی از کارت‌های گرافیک مشکل دارد.
  • دارای بلندگوی داخلی نیست.
  • نرخ تازه سازی متوسط است.
  • زمان پاسخگویی ۴ میلی ثانیه است.

مانیتور CRG90 سامسونگ یکی از بهترین مانیتورهای گیمینگ با صفحه نمایش گسترده به حساب می‌آید. با خرید این محصول شما صاحب نمایشگری با قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت بینظیر و رزولوشن ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل ر خواهید شد. این مانیتور همچنین از فناوری VESA DisplayHDR 1000 نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های مثبت این مانیتورها میتوان به بهره‌مندی از کنتراست عالی و همچنین پوشش فضای رنگی sRGB  که منجر به ارائه‌ی تصاویر فوق العاده‌ای از بازی‌های ویدیویی می‌شود اشاره کرد. تصاویر در این مانیتورها بسیار غنی و رنگارنگدیده می‌شوند.

از ویژگی‌های منفی مانیتور CRG90 نیز میتوان به بزرگی بیش از حد، گران بودن و محدودیت ۱۲۰ هرتزی نرخ تازه سازی، اشاره کرد. با این وجود این مانیتور می‌تواند برای بازیکنانی که روی میز خود از فضای کافی برخوردار هستند و محدودیت بودجه‌ای خاصی ندارند، انتخاب بسیار مناسبی باشد.

3- مانیتور ROG Swift PG27UQ ایسوس

مزایا:

  • کیفیت تصاویر فوق العاده
  • عملکرد عالی در زمان اجرای بازی‌ها
  • پشتیبانی خوب از فناوری HDR
  • پشتیبانی منحصر بفرد از کیفیت 4K

معایب:

  • قیمت زیاد
  • با وجود تمام ویژگی‌هایمثبت، اما باز هم با یک مانیتور۲۷ اینچ روبرو هستیم.

بدون تردید مانیتور ROG Swift PG27UQ برادر کوچکتر مدل ROG Swift PG35VQ  به حساب می‌آید که  قبلا به بررسی آن پرداخیتم. مانیتور ROG Swift PG27 ظUQ با وجود داشتن صفحه نمایشی با ابعاد کوچک، قابلیت پشتیبانی از کیفیت۴K، فناوری HDR و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز را داشته و قادر است که تصاویری با کیفیت فوق العاده‌ای را به نمایش بگذارد.

این مانیتور از صفحه نمایش ۲۷ اینچی برخوردار است و در نتیجه می‌توان آن را به راحتی روی تمام میزها قرار داد. از طرفی دیگر، این مانیتور۱۷۰۰ پوند قیمت دارد که براییک مانیتور گیمینگ در چنین ابعادی، قیمت بسیار زیادی است. فارغ از بحث قیمت، اگر به‌دنبال یک مانیتور گیمینگ با ابعاد کوچک می‌گردید، این مانیتور گزینه مناسبی برای شماست، اما مطمئناً می‌توانید مانیتور مناسبی را با قیمت پایین‌تری پیدا کنید برای مثال مانیتور جی پلاس می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

تمامی محصولات ذکر شده را میتوانید از سایت بروزکالا خریداری کنید.

بررسی مشخصات مانیتور جی پلاس

جی پلاس ابتدا  به وسیله تلویزیون‌ها وارد بازار شد. پس از استقبال از این محصولات سری‌های بعدی و همچنین محصولات خانگی جی پلاس تولید و عرضه شد؛ و هم اکنون نیز محصولات هوشمند و رایانه‌ای وارد بازار شده است. یکی از این محصولات مانیتورهای جی پلاس است که می‌تواند انتخاب خوبی برای خریداران باشد. در ادامه این مقاله به شرح ویژگی‌های این محصول خواهیم پرداخت:

مدل‌های مانیتورهای جی پلاس

مانیتورهای جی پلاس اخیرا در دو مدل ، مانیتور ۲۲ اینچ جی پلاس و مانیتور ۲۴ اینچ تولید و به بازار عرضه شده است. این دو مدل علاوه بر اندازه، تفاوت‌های دیگری نیز با هم دارند. مدل‌ها این گونه نامگذاری شده اند:

مانیتور جی پلاس سایز ۲۲ اینچ                              GDM-225JN

مانیتور جی پلاس سایز ۲۴ اینچ                              GDM-245JN

پورت‌های مانیتورهای جی پلاس (HDMI، VGA و جک 3.5 میلیمتری:

درگاه‌هایا همان پورت‌ها برای منتقل کردن تصاویر، صدا یا فرامین در دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگاه‌ها می‌توانند پورت‌های متفاوتی را برای منتقل کردن صدا و تصویر و فرمان داشته باشند. برای انتقال تصاویر به مانیتورهای جی پلاس پورت HDMI و VGAاستفاده می‌شود و برای انتقال صدا خروجی 3.5 میلیمتری هدفون قرار گرفته است. برای برخی مشتریان این محصول تاکنون این سوال پیش آمده که آیامانیتورهای جی پلاس باند دارد یا نه؟ قابل توجه است که این دستگاه باند ندارد و برای صدا باید به آن اسپیکر وصل کنید.

نوع پنل (VA و IPS) مانیتور G Plus

پنل‌های نمایشگر از نظر نوع چینش  و آرایش کریستال‌های مایع با هم متفاوت هستند. در صورتی که آرایش به صورت افقی باشد پنل از نوع IPS و اگر چینش کریستال مایع به صورت عمودی باشد، پنل از نوع VA است. در واقع هر یک از پنل ها مزایا و معایبی دارند به همین علت در مورد اینکه کدامیک از پنل‌ها بهتر است، نظرات متفاوتی وجود دارد. آنچه پنل‌های IPS را از سایر پنل ها متمایز می‌کند، مقاومت بیشتر آن نسبت به  بقیه پنل‌ها است. پنل مانیتور مدل GDM-225JN از نوع VA و پنل GDM-245JN از نوع IPSهستند. صفحه نمایش هر دو این مانیتورها مات است.

مانیتور جی پلاس سایز ۲۷ اینچ

رزولوشن مانیتورهای جی پلاس

رزولوشن درواقع تعداد پیکسل‌های صفحه نمایش است که در رابطه با تمامی صفحات نمایشگر عنوان می‌شود. یکی از عوامل مهم در افزایش کیفیت تصویر، بالا بودن رزولوشن است. رزولوشن صفحه‌ی مانیتورهای جی پلاس، Full HD است و تعداد پیکسل آن  ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است. برای مانیتورهااین بازه را میتوان بازه‌ای مناسب و تقریبا سطح بالا حساب کرد. برای افرادی که به دنبال یک مانیتور با کیفیت تصویر بالا هستند، این محصول بهترین گزینه است. همچنین  این محصول را میتوانید از سایت بروز کالا خریداری کنید.

دامنه‌ی نمایش رنگ مانیتور جی پلاس

دامنه‌ی نمایش رنگ نمایشگرها با یکدیگر متفاوت است. هر نمایشگر می‌تواند میلیون‌ها تا میلیاردها رنگ را بسازد. معمولا بازه‌‌های بالاتر برای نمایش رنگ ها، مربوط به تلویزیون‌ها است. مانیتورهای جی پلاس قادر به نمایش 16.7 میلیون رنگ هستندکه این بازه‌ برای دامنه‌یرنگ‌های قابل نمایشیک مانیتور بسیار مناسب است. این دستگاه قادر است این تعداد رنگ را بسازد و نمایش دهد.

نوردهی مانیتورهای جی پلاس

میزان نور Brightness صفحات نمایشگر با واحد کاندل candle محاسبه می‌‎شود. میزان روشنایی مانیتور مدل GDM-225JN  جی پلاس ۲۰۰ کاندل و در مانیتور مدل GDM-245JN جی پلاس ۲۵۰ کاندل است که براییک مانیتور، سطح کاملا مناسبی است.

سرعت نمایش تصویر مانیتورهای جی پلاس

یکی از نکات مهم در انتخاب نمایشگرها توجه به میزان سرعت نمایش تصویر است. اگر سرعت تصویر نمایشگر مناسب نباشد، پردازش تصویر به شکل مناسب انجام نخواهد شد و در نتیجه جاماندگی تصویر ایجاد می‌شود. قطعا در دستگاه‌هایی که سرعت تصویر بسیار پایین است، بازی و تصاویر با سرعت بالا، خیلی خوب پخش نخواهد شد. سرعت پردازش تصویر (Response Time) مانیتورهای جی پلاس 16msاست  و همینطور فرکانس آن ۶۰ هرتز است.

مانیتورهای جی پلاس دارای فیلتر نور آبی

یکی از عوامل خستگی چشم، پرتوی نور آبی است که از صفحات نمایش تابیده می‌‎‌شود. اخیرا در برخی نمایشگرها  مانند مانیتورهای جی پلاس، امکان فیلتر کردن نور آبی وجود دارد به طوری که تا حدی مانع خستگی و ناراحتی چشم شود.

نسبت کنتراست مانیتورهایGPlus

کنتراستیکی از ویژگی‌های مهم تصویری است.  در واقع نسبت کنتراست  مشخص می‌کند که دستگاه تا چه اندازه می‌تواند رنگ‌ها را به شکل واقعی نمایش دهد و آیا می‌تواند سفید و سیاه مطلق را بسازد یا نه. نسبت کنتراست مانیتورهای جی پلاس 1:1000 است که این سطح براییک مانیتور کاملا مناسب است.

آیا پایه‌ی مانیتور GPlus قابل چرخش است؟

زاویه‌ی پایه‌یمانیتور جی پلاس ۵ تا ۱۵ درجه به سمت عقب و جلو قابل تغییر و چرخش است. این قابلیت چرخش یکی از ویژگی های برتر این مانیتور است.

کدامیک از مانیتورهای جی پلاس برای بازی مناسب‌تر است؟

سرعت پنل VA در مقایسه با پنل IPS بیشتر است. بنابراین برای بازی، مانیتورهایی با پنل VA مناسب‌تر از بقیه مانیتورها است.پنل مانیتور مدل GDM-225JN از نوع VA است.

می‌توانید از فروشگاه انلاین بروزکالا مانیتورهای جی پلاس را خریداری کنید و اگر در مورد این دسته ازمحصولات سوالی دارید،باشماره تلفن 66453272-021تماس بگیرید یا به سایتberozkala.com مراجعه کنید. ما پاسخگوی شما خواهیم بود.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده