نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۹

تریلر Sekiro: Shadows Die Twice نسخه Game of the Year و آپدیت رایگان بازی را نشان می‌دهد

تریلر کوتاهی برای نمایش نسخه‌ی Game of the Year و به‌روزرسانی رایگان بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که امروز شرکت اکتیویژن نسخه‌ی Game of the Year بازی Sekiro: Shadow Dies Twice را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد و به همین مناسبت تریلر کوتاهی را منتشر کرده است. این بازی اکشن ماجراجویی میزبان یک به‌روزرسانی رایگان نیز می‌شود که باس‌های تازه، قابلیت ضبط ویدیو و پوسته‌های قابل آزادسازی را برای بازی به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید تریلر تازه‌ی بازی را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

چکیده‌ای از محتویات به‌روزرسانی تازه Sekiro: Shadows Die Twice در ادامه‌ی مطلب قابل مشاهده است:

  • بازتاب قدرت: در نبردهای پیاپی و انفرادی به سراغ باس‌های مغلوب بروید و دوباره آن‌ها را به مبارزه بطلبید. هر چند باری که می‌خواهید به نبرد با دشمنان شگفت‌انگیزی بروید که راه پیروزی را سد کرده بودند.
  • تغییر ظاهر: نمای ظاهری گرگ یک دست را تغییر بدهید. سه پوسته تازه از جمله Old Ashina Shinobi و Tengu برای آزادسازی وجود دارد که باتوجه‌به حس‌وحال خود می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید. این پوسته‌ها با انجام کارهایی در بازی آزاد خواهد شد.
  • آثار به‌جامانده: برخی از اقدامات ضبط‌شده‌ی خود را به دنیای شینوبی‌های دیگر ارسال کنید. آثار ضبط‌شده می‌تواند تا ۳۰ ثانیه طول داشته باشد و حتی یک پیام ضمیمه‌ی آن کرد. برای گسترش دامنه‌ی بازی اقدام به اشتراک استراتژی‌ها و نکات ازطریق اینترنت کنید.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی به‌واسطه‌ی داستان سرایی خوب و گیرا، سیستم مبارزات غنی و متفاوت، درخت مهارت‌ها و تأثیرگذاری آن روی مبارزات، گرافیک و طراحی هنری خارق‌العاده، موسیقی‌های گوش‌نواز و استفاده‌ی متعدد از مینی-باس‌ها به‌جای باس‌های گوناگون در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ را دریافت کرد که شما می‌توانید از «اینجا» به مطالعه‌ی آن بپردازید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده