// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۰

قیمت PS4 ، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در بازار ایران

در این مقاله به‌صورت هفتگی آخرین قیمت PS4 ، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ را در بازار ایران منتشر می‌کنیم. 

نوسان قیمت دلار در سال‌های گذشته باعث شده است تا شاهد افزایش و کاهش روزانه و هفتگی قیمت‌ کنسول‌های بازی باشیم. به‌همین دلیل در مقاله «قیمت کنسول‌های بازی» قصد داریم تا به‌صورت هفتگی در روزهای شنبه آخرین قیمت روز کنسول‌های بازی و برخی از مهم‌ترین لوازم جانبی آن‌ها را با شما به‌اشتراک بگذاریم.

این هفته قیمت‌ PS4 هنوز هم با قیمت بالا نسبت به هفته‌های گذشته فروخته می‌شود، پلی استیشن ۴ پرو با ۲ میلیون تومان افزایش ۱۶.۱۰۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. از طرفی پلی استیشن ۴ اسلیم یک ترابایت با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی اکنون به قیمت ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قابل خریداری است.

در جبهه مایکروسافت و قیمت ایکس باکس وان نیز نسخه یک ترابایتی ایکس باکس وان ایکس بدون تغییر قیمت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان قیمت‌گذاری شده است. این هفته ایکس باکس وان اس نیز با ۴۹۰ هزار تومان افزایش با برچسب ۹ میلیون ۴۹۰و  هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت نینتندو سوییچ با کاهشی چشم‌گیر یک میلیون ۴۸۰ هزار تومان ارزان‌تر نسبت به هفته گذشته و با قیمت ۸ میلیون ۹۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. درنهایت کنسول سوییچ لایت با ۴۰۰ هزارتومان کاهش ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

باتوجه‌به تنوع مدل کنسول‌ها در این مطلب سعی کردیم تا قیمت نسخه‌های متفاوت هر کنسول را برای شما فهرست کنیم، باتوجه‌به اهمیت قیمت دسته PS4 و قیمت دسته ایکس باکس وان در جدول پیش‌رو به تغییرات کنترلرها نیز اشاره شده است.


برای خرید ارزان کنسول‌ها به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

قیمت PS4

قیمت PS4 | لوازم جانبی پلی استیشن 4 در بازار ایران

محصولقیمت (تومان)تغییر قیمت 
پلی استیشن 5 دیسک خور۲۱.۸۸۰.۰۰۰-
پلی استیشن 5 دیجیتال۱۹.۶۸۰.۰۰۰۵۰۰.۰۰۰-
پلی استیشن 4 پرو یک ترابایت۱۶.۱۰۰.۰۰۰۵۰۰.۰۰۰+
پلی استیشن 4 اسلیم یک ترابایت۹.۸۰۰.۰۰۰۱.۹۰۰.۰۰۰-
پلی استیشن 4 اسلیم ۵۰۰ گیگابایت۹.۷۸۰.۰۰۰۸۰.۰۰۰+
هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR۷.۹۰۰.۰۰۰۷۰۰.۰۰۰+
هدست پلاتینیوم۳.۲۵۰.۰۰۰-
دسته دوال‌شاک 4۱.۵۰۰.۰۰۰-

قیمت ایکس باکس وان

قیمت ایکس باکس وان ایکس | لوازم جانبی آن در ایران

محصولقیمت (تومان)تغییر قیمت
ایکس باکس سری ایکس۱۸.۲۰۰.۰۰۰۲.۰۰۰.۰۰۰-
ایکس باکس سری اس۹.۴۲۰.۰۰۰۱۰۰.۰۰۰-
ایکس باکس وان ایکس یک ترابایت۱۲.۵۰۰.۰۰۰-
ایکس باکس وان اس یک ترابایت۹.۴۹۰.۰۰۰۴۹۰.۰۰۰+
ایکس باکس وان اس آل دیجیتال یک ترابایت۹.۷۸۰.۰۰۰۱.۷۸۰.۰۰۰+
دسته ایکس باکس وان۱.۵۰۰.۰۰۰۲۰۰.۰۰۰+

کنسول نینتندو سوییچ و کنترلر جوی کان

قیمت نینتندو سوییچ | لوازم جانبی آن در ایران

محصولقیمت (تومان)تغییر قیمت
نینتندو سوییچ۸.۷۸۰.۰۰۰۱۲۰.۰۰۰-
نینتندو سوییچ لایت۶.۴۰۰.۰۰۰۴۰۰.۰۰۰-
کنترلر پرو۲.۴۵۰.۰۰۰-
جوی کان۳.۱۰۰.۰۰۰-

پرسش‌های متداول

قیمت PS4‌ در ایران چقدر است؟

قیمت PS4 در ایران ارتباط زیادی با قیمت دلار و موجودی کافی کنسول در بازار ایران دارد. با این حال ما در این مقاله به صورت متوالی بهترین و ارزان ترین قیمت PS4 در بازار را با توجه به بخش محصولات زومیت قرار می‌دهیم.

مدل های ایکس باکس وان چه تفاوتی با هم دارند؟

ایکس باکس وان اکنون در سه مدل ایکس باکس وان اس، وان اس دیجیتال و وان ایکس وارد بازار می‌شوند. مدل ایکس باکس وان ایکس قدرتمندتر از دو مدل دیگر است. تفاوت بین ایکس باکس وان اس و وان اس دیجیتال در نبود دیسک نوری برای بازی‌های فیزیک در مدل دیجیتال است.

آیا با توجه به قیمت PS4، آیا اکنون زمان مناسبی برای خرید این کنسول است؟

کنسول پلی استیشن 5 به‌صورت جهانی عرضه شده اما اکنون گران است. اما توجه داشته باشید که کنسول جدید سونی می‌تواند بازی های PS4 را نیز اجرا کند و بخاطر حضور SSD لودینگ‌های خیلی خیلی سریع دارد. در نتیجه اگر می‌توانید تا زمان کاهش قیمت کنسول نسل نهم سونی صبر کنید، این کار را انجام دهید. در غیر این صورت می توانید به سراغ PS4 بروید. سونی از پشتیبانی پلی استیشن 4 تا دو سال آینده خبر داد. اما باید توجه داشته باشید که بعضی بازی‌های جدید دیگر برای PS4 عرضه نمی‌شوند.

قیمت کنسول های نسل نهم در ایران را از کجا ببینیم؟

در صورتی که به قیمت PS5 و قیمت ایکس باکس سری ایکس در ایران علاقمند هستید، کنسول نسل نهم سونی با دو برچسب قیمتی ۴۹۹ دلار برای نسخه دیسک‌خور و ۳۹۹ دلار برای نسخه دیجیتالی عرضه شد. از طرفی ایکس باکس سری ایکس با برچسب ۴۹۹ دلار و ایکس باکس سری اس با برچسب ۲۹۹ دلار به‌فروش می‌رسند.. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده