// جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۵

آپدیت جدید نسخه‌ی سوییچ The Outer Worlds بهبودهای گرافیکی به بازی اضافه می‌کند

پچ به‌روزرسانی جدید بازی The Outer Worlds برای نینتندو سوییچ ویژگی‌های بصری و عملکرد پردازنده‌ی دستگاه را حین اجرای بازی بهبود می‌دهد.

همان‌طور که استودیوی Obsidian Entertainment قبلا وعده داده بود، به‌تازگی پچ به‌روزرسانی نسخه‌ی ۱.۲ را برای نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Outer Worlds منتشر کرده است که بهبودهای بصری نسبتا خوبی به بازی اضافه می‌کند. از این بهبودها می‌توان به اجرای گزینه‌ی گرافیکی half-resolution SSAO، افزودن ابرها به آسمان بازی و موارد دیگر اشاره کرد. همچنین در این پچ تغییرات و اصلاحاتی در جهت بهبود و بهینه‌سازی عملکرد پردازنده قرار داده شده است.

برای مثال در جهت بهبود عملکرد پردازنده‌ی کنسول نینتندو سوییچ، پخش حداکثر تعداد صداهای محیط به‌صورت همزمان کاهش یافته است و در عین حال، آستانه‌ی حجم صدای آن‌ها تنظیم شده است. همچنین تکسچرها فشرده‌سازی شده‌اند تا حافظه‌ی کمتری در رم کنسول اشغال کنند. این در حالی است که به ساختمان‌های جهان بازی جزئیات بیشتری افزوده شده است. ناگفته نماند که طراحی بعضی ساختمان‌ها به‌کلی تغییر کرده است و حالا می‌توان پوشش گیاهی بیشتری در محیط بازی دید. شما می‌توانید برای مشاهده‌ی فهرست تمام تغییرات و بهبودهای انجام‌گرفته توسط این پچ به این لینک مراجعه کنید. همچنین برای بزرگنمایی تصویر زیر اینجا کلیک کنید.

آپدیت گرافیکی The Outer Worlds برای نینتندو سوییچ

برای اینکه تمام این بهبودها و تغییرات بهتر به‌چشم آیند شاید دیدن یک مقایسه‌ی ویدیویی بین نسخه‌ی قبل از این آپدیت و بعد از آن لازم باشد. اما اگر بخواهیم از عکس‌های رسمی جدید بازی که چندروزی است در اینترنت منتشر شده، قضاوت کنیم، به‌نظر می‌رسد که بازی از نظر گرافیکی پیشرفت قابل‌توجهی کرده است.

بازی The Outer Worlds غیر از نینتندو سوییچ، برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی نیز دردسترس است. گفتنی است که این بازی تازه امروز روی فروشگاه استیم عرضه شده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده