// جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲

بازی Halo 5 برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس بهینه سازی نخواهد شد

بازی Halo 5 برای ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس بهینه‌سازی نخواهد شد ولی از گرافیک بهتر و زمان بارگذاری سریع‌تر بهره خواهد برد.

چندی پیش مایکروسافت اعلام کرد که مجموعه Halo: The Master Chief Collection با پشتیبانی از رزولوشن 4K و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه در تاریخ ۲۷ آبان‌ماه (۱۷ نوامبر)، یعنی هفت روز پس از عرضه ایکس باکس‌های جدید، برای ایکس باکس سری ایکس و سری اس منتشر خواهد شد. خوشبختانه این مسئله هم برای حالت تک‌نفره و داستانی و هم حالت آنلاین و چندنفره بازی کاملا صدق می‌کند. 

باتوجه‌به اینکه بسیاری از بازی‌های مهم فرست پارتی مایکروسافت به‌روزرسانی‌های مشابهی برای کنسول‌های نسل آینده دریافت خواهند کرد، بسیاری از طرفداران دوست دارند بدانند که آیا بازی Halo 5: Guardians نیز شامل این موضوع خواهد شد یا خیر؟

استودیو 343 Industries اخیراً در طی مصاحبه‌ای با سایت Halo Waypoint به این سؤال پاسخ داده است. این استودیو تأیید کرده است که گرچه نسخه بهینه‌سازی شده‌ای برای Halo 5 وجود نخواهد داشت اما بازی به‌لطف قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس باکس سری ایکس و سری اس از مواردی مانند زمان بارگذاری سریع‌تر و گیم‌پلی با وضوح بالاتر برخوردار خواهد شد. این توسعه‌دهنده در این‌باره بیان کرد:

پس از اعلام بهینه‌سازی‌هایی که مجموعه Halo: The Master Chief Collection برای ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس دریافت خواهد کرد، ما سوالات زیادی راجع به نحوه اجرا بازی Halo 5 روی کنسول‌های جدید دریافت کردیم. درحالی‌که بازی Halo 5 برای کنسول ایکس باکس سری ایکس و سری اس بهینه‌سازی مشابه مجموعه Halo: The Master Chief Collection را ندارد اما دارندگان کنسول نسل بعدی هنوز مزایای بارگذاری سریع‌تر و گیم‌پلی با وضوح بالاتر را دریافت خواهند کرد. ما بسیار هیجان زده‌ایم که شما بتوانید این بازی را روی کنسول نسل آینده تجربه کنید.

ما همچنین می‌دانیم که Halo 5 به‌لطف ویژگی خودکار HDR کنسول ایکس باکس سری ایکس، دارای قابلیت HDR نیز خواهد بود. بازی Halo 5 در حال حاضر فقط روی کنسول ایکس باکس وان در دسترس است و استودیو 343 Industries اخیراً دوباره اعلام کرد که این بازی به مجموعه Halo: The Master Chief Collection اضافه نمی‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده