نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۸

Gears Tactics روی ایکس باکس سری ایکس با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود

استودیوی کوالیشن، سازنده بازی Gears Tactics، ساعاتی پیش اعلام کرد این بازی روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس به‌ترتیب با رزولوشن 4K و 1440P اجرا می‌شود.

اگر از کاربران پلتفرم‌های مایکروسافت بوده باشید و سبک‌ مورد علاقه آثار شوتر باشد، احتمال بسیار زیاد با مجموعه Gears of War آشنایی دارید. این مجموعه که به‌صورت انحصاری اکنون توسط استودیوی کوالیشن برای پلتفرم‌های ردموندی‌ها تولید و عرضه می‌شود، همواره یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های این سبک نیز به‌حساب می‌آید.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که تیم سازنده مدتی است که مشغول ساخت یک نسخه اسپین‌آف برای این مجموعه است. بازی Gears Tactics درواقع یک بازی نوبتی و تاکتیکی است که اوایل سال برای پلتفرم پی سی عرضه شد و به‌زودی نیز نسخه کنسولی آن روانه بازار می‌شود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی The Coalition به‌صورت رسمی تایید کرد که بازی Gears Tactics روی کنسول ایکس باکس سری ایکس با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود. البته برای صحنه‌‌های سینماتیک بازی، گیمرها بنا به میل خود می‌توانند بین نرخ ۳۰ فریم و ۶۰ فریم یکی انتخاب کنند. 

Gears Tactics روی کنسول ایکس باکس سری اس نیز وضعیت مناسب و راضی کننده‌ای دارد؛ به‌طوریکه بازی با رزولوشن 1440P و بازهم با نرخ ۶۰ فریم برثانیه ارائه می‌شود. درخصوص کنسول نسل هشتمی ایکس باکس وان ایکس نیز کاربران می‌توانند بازی را روی رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم برثانیه اجرا کرده یا گزینه 1440P و نرخ ۶۰ فریم را انتخاب کنند. کنسول پایه نسل هشتم مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان نیز قادر است بازی Gears Tactics را روی رزولوشن 1080P و نرخ ۳۰ فریم برثانیه به مخاطبان خود ارائه دهد.

اگر دقت کرده باشید، اجرای بازی روی کنسول ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان ایکس وضعیت یکسانی را تجربه می‌کند. در همین رابطه مدیر تکنیکی استودیوی کوالیشن تاکید کرد که با وجود وضعیت مشابه اما همچنان به‌دلایل مختلفی کنسول نسل نهمی تجربه بهتری را ارائه می‌دهد. «بازی روی ایکس باکس سری اس بهتر است. درسته که رزولوشن و نرخ فریم آن‌ها یکسان است، اما به‌دلیل اینکه پردازنده سری اس به‌مراتب قوی‌تر است، دست ما نیز برای ارائه گرافیک بصری بهتر بازتراست. اگرچه پردازنده گرافیکی این وظیفه را برعهده دارد، اما روی ایکس باکس وان ایکس المان‌های بصری بازی پایین‌تر از سری اس است.»

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی Gears Tactics قرار است در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس قرار گیرد.

اگر شما هم از طرفداران این مجموعه هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده