نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۰

تاریخ پخش فصل دوم سریال ترسناک Servant اعلام شد

شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس با انتشار تیزری تاریخ پخش فصل دوم سریال Servant به تهیه‌کنندگی اجرایی ام. نایت شیامالان را اعلام کرد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس با انتشار یک تیزر تبلیغاتی کوتاه اعلام کرد که فصل دوم سریال ترسناک روان‌شناختی Servant (خدمتکار) به تهیه‌کنندگی اجرایی ام. نایت شیامالان در تاریخ ۲۶ دی ۱۳۹۹ (۱۵ ژانویه‌ی ۲۰۲۱) پخش می‌شود. این سریال ۱۰ قسمتی با نمایش نخستین اپیزود کارش را آغاز می‌کند و قسمت‌های بعدی جمعه‌ی هر هفته پخش خواهد شد. شما می‌توانید تیزر تبلیغاتی تازه‌ی سریال Servant را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

در فصل دوم سریال Servant شاهد یک پیچش داستانی ماوراءالطبیعی خواهیم بود که در ادامه‌ی اپیزود نهایی فصل اول اتفاق می‌افتد. در این فصل لین به خانه باز می‌گردد و ماهیت حقیقی خود را آشکار می‌کند که آینده تاریک‌تری را برای همه رقم می‌زند. سریال «خدمتکار» یک زوج فیلادلفیایی با نام‌های دوروتی و شان ترنر را به تصویر می‌کشد که پس از مرگ پسر ۱۳ هفته‌ای خود پرستار بچه‌ی جوانی به نام لین را برای مراقبت از جریکو، عروسکی با شکل و شمایل کودک استخدام می‌کنند. این عروسک که دوروتی آن را بچه‌ی حقیقی خود می‌داند، تنها چیزی است که او را پس از مرگ فرزندش از آشفتگی بیرون می‌آورد و باعث تسلی خاطرش می‌شود. درحالی‌که شان به‌تنهایی با غم‌واندوه مرگ پسرش کنار می‌آید، بسیار به لین مشکوک می‌شود. با گذشت زمان معلوم می‌شود که اوضاع آن‌طوری نیست که به نظر می‌آید.

لورن آمبروز، بازیگر سریال Six Feet Under (شش فوت زیر زمین)، توبی کبل، بازیگر فیلم‌های Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) و Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز)، نل تایگر فری، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌ونخت) و روپرت گرینت، بازیگر مجموعه فیلم‌های Harry Potter (هری پاتر) دوباره برای ایفای نقش‌های خود در فصل دوم باز می‌گردند. این سریال ترسناک روان‌شناختی توسط تونی باسگالوپ، تهیه‌کننده و نویسنده‌ی نامزد بَفتا خلق شده است. اشوین راجان، جیسون بلومنتال، تاد بلک و استیو تیش درکنار ام. نایت شیامالان و تونی باسگالوپ به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Servant فعالیت می‌کنند. تیلور لیتام و پاتریک مارکی نیز از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده