نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۹

اسکارلت جوهانسون در فیلم Bride نقش آفرینی خواهد کرد

اسکارلت جوهانسون، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار در همکاری با A24 و اپل قرار است در فیلم Bride حضور داشته باشد. 

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اسکارلت جوهانسون قرار است در فیلم Bride (عروس) نقش آفرینی کند. این فیلم درام علمی تخیلی توسط اپل و A24 در دست ساخت است و سباستین للیو وظیفه کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت. فیلم Bride داستان زنی را روایت می‌کند که توسط یک کارآفرین با استعداد به‌عنوان یک همسر ایده‌آل خلق شده است، اما زمانی‌که خالق خودش را رد می‌کند و او را پس می‌زند، او مجبور به فرار به دنیایی می‌شود که همه او را به چشم یک هیولا می‌بینند. زمانی‌که او در حال فرار است، وی به هویت واقعی، قدرت‌های شگفت‌آورش و قدرت بازسازی و ساخت دوباره خود به‌عنوان مخلوق خودش را به‌دست می‌آورد.

سباستین للیو و جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی برای کارگردانی فیلم A Fantastic Woman

جوهانسون و جاناتان لیا به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Bride نیز حضور دارند. لورن شوکر بلوم، ربکا آنجلو و سباستین للیو، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده خواهند داشت. جوهانسون در سال جاری میلادی موفق شد برای بازی در فیلم Marriage Story (داستان ازدواج) در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن و برای بازی در فیلم JoJo Rabbit (جوجو خرگوشه) در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن، ۲ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شود، اما در هر دو بخش برای دریافت این جایزه ناموفق بود. جوهانسون طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در نقش ناتاشا رومانوف در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود که فیلم Black Widow قرار است آخرین نقش‌آفرینی وی در نقش بلک ویدو باشد که این فیلم قرار است در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) اکران شود.

همچنین للیو بیشتر برای کارگردانی فیلم A Fantastic Woman (یک زن شگفت‌انگیز) شناخته می‌شود که برای کارگردانی این فیلم موفق شد جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی را در سال ۲۰۱۷ دریافت کند. فیلم Bride بخشی از قرارداد چند جانبه اپل و A24 خواهد بود که این قرارداد شامل فیلم On the Rocks و فیلم The Sky Is Everywhere نیز می‌شود. همچنین Apple Original Films طی هفته‌های گذشته حق پخش فیلم‌هایی چون فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی‌کاپریو و رابرت دنیرو، فیلم Emancipation به کارگردانی آنتوان فوکوآ و با بازی ویل اسمیت، فیلم Swan Swan با بازی ماهرشالا علی و نائومی هریس، فیلم Snow Blind با بازی جیک جیلنهال و فیلم Sharper با بازی جولیان مور، را خریداری کرده بود.

لیست برترین فیلم های اسکارلت جوهانسون را در این مقاله بخوانید.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده