// جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵

نسخه Early Access بازی Dwarfheim روی استیم منتشر شد

بازی Dwarfheim که در سبک استراتژی همزمان کو‌آپ است، برای پلتفرم استیم به‌صورت ارلی اکسس منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Dwarfheim دیروز به‌صورت دسترسی پیش از موعد برای پلتفرم استیم روی کامپیوترهای شخصی منتشر شد که در سبک استراتژی همزمان کو‌آپ است. این بازی که بر حالت‌های بازی چندنفره متمرکز است، با سبک استراتژی همزمان ترکیب شده و دارای چند حالت کو‌آپ است. بازی Dwarfheim که برای اولین‌بار در نمایشگاه PC Game Show در ماه جوئیه معرفی شد، توسط استودیوی نروژی Pineleaf ساخته شده است و وظیفه‌ی انتشار آن برعهده‌ی شرکت Merge است.

حالت Early Access بازی Dwarfheim دارای حالت‌های متفاوتی است. برای مثال، حالت کانکوئست بازی یک حالت چندنفره‌ی کو‌آپ است که در آن بازیکنان باید با همکاری یکدیگر دشمنان و ساختمان شورای شهر آن‌ها را نابود کنند. این در حالی است که حالت بازی Skirmish را هم می‌توان به‌صورت تک‌نفره بازی کرد و هم کو‌آپ آنلاین؛ همچنین در این حالت بازیکنان باید با ارتشی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود، مبارزه کنند.

علاوه‌بر این‌ها، سازندگان برای کسانی که دوست دارند کمی بیشتر به چالش کشیده شوند، حالت Survival را درنظر گرفته‌اند. در این حالت تمام کلاس‌های بازی، ساختمان‌ها و قابلیت‌ها برای بازیکنان دردسترس خواهد بود تا آن‌ها سعی کنند مقابل موجی از ترول‌ها (موجودات افسانه‌ای) که پشت‌سرهم به آن‌ها حمله می‌کنند، دوام بیاورند. درنهایت، حالت Sandbox هم در بازی وجود دارد که قرار است تجربه‌ای نسبتا آرام‌تر از سایر حالت‌ها ارائه دهد و در آن به بازیکنان اجازه داده می‌شود تا فعالیت‌های درون بازی را با اختیار خودشان انجام دهند.

هانس اَندرس کلیوِن، کارگردان بازی و مدیر ارشد اجرایی از استودیوی Pineleaf می‌گوید: «بازخوردی که از نمایش اولین تریلر بازی Dwarfheim گرفتیم معرکه بود. تعداد زیادی از رسانه و گیمرها، ما را به فهرست بازی‌های مورد علاقه‌ی خود (Wishlist) اضافه کردند و از طرفی بسیاری از تولیدکنندگان محتوا برای استریم بازی ما از خود اشتیاق نشان دادند.»

او در ادامه می‌گوید: «تیم ما برای رسیدن زمان عرضه‌ی بازی Dwarfheim به‌صورت ارلی اکسس لحظه‌شماری می‌کنند، چراکه بالاخره می‌توانیم بازی‌مان را به‌دست دوستاران سبک استراتژی همزمان در سراسر جهان برسانیم. ما معتقدیم که این بازی متفاوت و خاص است و مشتاق هستیم تا هرچه‌ زودتر آن‌را با جامعه‌ی بازیکنان‌مان به‌اشتراک بگذاریم.»

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده