// جمعه, ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

Costume Quest 2 و Layers of Fear 2 را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنید

درکنار بازی‌های رایگان، کاربران فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند از تخفیف‌های هالووین هم استفاده کرده و بازی‌‌های مختلفی را خریداری کنند.

هر هفته، فروشگاه اپیک گیمز دو بازی رایگان را در اختیار کاربران کامپیوتر قرار می‌دهد. همان‌طور که قبلا اعلام شده بود، هم‌اکنون کاربران پی سی می‌توانند بازی نقش آفرینی با نبردهای نوبتی Costume Quest 2 را دانلود و تجربه کنند. این در حالی است که دومین بازی انتخاب شده، یک بازی روانشناختی ترسناک به اسم Layers of Fear 2 است. 

در ادامه مشخص شده که کاربران تا تاریخ هشت آبان ماه (۲۹ اکتبر) قادر به کسب این دو بازی به‌صورت رایگان هستند. همچنین مشخص شده که Blair Witch و Ghostbusters: The Video Game Remastered دو بازی دیگری هستند که در پنجشنبه هفته آینده رایگان خواهند شد. از آن‌جایی که در فصل هالووین به‌سر می‌بریم، رایگان شدن بازی‌هایی با ظاهر هالووین مورد دور از انتظاری نیست.

شرکت اپیک گیمز تخفیف‌های ویژه‌ای را هم به مناسبت هالووین برای کاربران درنظر گرفته است. کاربران پی سی می‌توانند بازی‌هایی نظیر Borderlands 3، Red Dead Redemption 2، Death Stranding و Hades را با قیمتی مناسب‌تر خریداری کنند. دراین‌میان اشاره کنم که تخفیف‌های هالووین اپیک گیمز تنها تا تاریخ ۱۵ آبان ماه (پنج نوامبر) در دسترس است. همچنین کاربرانی که به‌واسطه‌ی Epic MEGA Sale یا دانلود بازی راکت لیگ کوپن تخفیف ۱۰ دلاری دارند، می‌توانند از آن در تخفیف‌های هالووین استفاده کنند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ کدام از دو بازی رایگان این هفته را تجربه کرده‌اید؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده