نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

سریال لایو اکشن The Addams Family توسط تیم برتون در دست ساخت است

MGM و تیم برتون در حال همکاری برای ساخت یک سریال لایو اکشن براساس The Addams Family هستند و به همین منظور این سریال به شبکه‌های متعددی پیشنهاد شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال لایو اکشن جدیدی براساس The Addams Family (خانواده آدامز) در دست ساخت است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شرکت MGM پس از اینکه این مجموعه را قالب یک انیمیشن سینمایی احیا کرده و حتی ساخت دنباله آن را نیز تایید و اعلام کرده است، حالا به‌دنبال احیا سریال لایو اکشن آن است. ددلاین می‌گوید که تیم برتون به‌دنبال ساخت یک سریال لایو اکشن جدید براساس خانواده آدامز است. منابع نزدیک به ددلاین گفته‌اند که برتون در آستانه بستن قرارداد همکاری برای حضور به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال The Addams Family است و او احتمالا وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های این سریال لایو اکشن را نیز بر عهده خواهد داشت.

تیم برتون در فرش قرمز فیلم Dumbo

آلفرد گاف و مایلز میلار، نویسندگان و سازندگان سریال Smallville (اسملویل)، قرار است به‌عنوان نویسنده و شورانر در سریال The Addams Family حضور داشته باشند. در حال حاضر بخش تلویزیونی MGM به‌دنبال یافتن یک شبکه و خانه برای سریال خانواده آدامز است که گفته می‌شود شبکه نتفلیکس در رتبه یک این فهرست قرار دارد و احتمال اینکه این سرویس استریم وظیفه انتشار  این پروژه را بر عهده بگیرد، بیش از دیگر شبکه‌ها است. بااین‌حال، ددلاین می‌گوید که سریال The Addams Family به شبکه‌های متعددی پیشنهاد شده است که در حال حاضر شانس کمتری در مقایسه با نتفلیکس دارند. 

اگرچه هنوز اطلاعات رسمی از سریال The Addams Family منتشر و تایید نشده است، اما ددلاین می‌گوید که منابع نزدیک به پروژه گفته‌اند اتفاقات سریال خانواده آدامز در زمان حال جریان دارد و تمرکز آن روی شخصیت ونزدی آدامز خواهد بود و درواقع قرار است سال ۲۰۲۰ را از نگاه این شخصیت ببینیم. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال The Addams Family از جمله تاریخ شروع تولید، تاریخ انتشار یا بازیگران آن در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد که سریال خانواده آدامز می‌تواند گزینه جذاب و مناسبی برای تیم برتون باشد. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده