// پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۵

هیدئو کوجیما در حال ساخت یک بازی جدید است؛ استخدام نیروی جدید

استودیوی کوجیما پروداکشنز تایید کرده که در حال ساخت یک بازی جدید است و برای توسعه‌ی آن می‌خواهد «برترین استعدادها» را استخدام کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Kojima Productions تایید کرده که درحال‌حاضر روی یک پرو‌ژه‌ی بازی‌سازی جدید کار می‌کند و برای ساخت آن می‌خواهد «برترین استعدادها» را برای استودیوی توکیو‌ خود استخدام کند. آن‌ها امروز طی پستی در توییتر رسمی استودیوی کوجیما پروداکشنز این خبر را اعلام کردند.

طبق توییت منتشر شده: «استودیوی کوجیما پروداکشنز این موضوع را تایید می‌کند که یک پروژه‌ی جدید در دست توسعه است و برای آن به‌دنبال استخدام افرادی هستیم که از برترین استعدادها باشند تا در استودیوی توکیوی ما مشغول ‌به‌ کار شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات سمت‌های مورد نیاز و پیش‌نیازهای شغلی لطفا به سایت ما مراجعه کنید.»

آگهی استخدام توییتری استودیوی کوجیما پروداکشنز

ماهیت و سبک این بازی جدید هنوز به‌صورت کامل مشخص نشده است؛ گرچه در صفحه‌ی مشاغل در وب‌سایت رسمی استودیو می‌توان سرنخ‌هایی کلی از میان جزئیات بعضی سمت‌ها پیدا کرد. برای مثال، در جایی به تولید مدل‌هایی سه‌بعدی برای «سلاح‌ها، ابزارک‌ها، خودروها و ربات‌های انسان‌نما» اشاره شده است یا در یک آگهی استخدامی دیگر، فرد باید تجربه‌ی نسبتا خوبی در «سیستم کنترل وقایع برای بازی‌های نقش‌آفرینی» داشته باشد. غیر از این موارد، در سایر قسمت‌ها اشاره‌‌ی خاصی به جزئیات این بازی جدید نشده است.

هیدئو کوجیما خود بار‌ها در جاهای مختلف گفته بود که بازی بعدی او احتمالا دنباله‌ای برای Death Stranding باشد، ولی بعدا در جاهای دیگر حرف خود را پس گرفت. علاوه‌بر این، او یک‌بار در توییتر اعلام کرده بود که مدتی است درحال تماشای فیلم‌های ترسناک است تا از آن‌ها برای ساخت یک بازی به‌شدت ترسناک الهام بگیرد، اما بعدا دوباره شایعات ساخت یک بازی جدید از مجموعه‌ی سایلنت هیل را رد کرد. آخرین خبری که از او به‌گوش رسید این بود که بعد از اینکه کار روی یک «پروژه‌ی بزرگ» بازی‌سازی را کنار گذاشت، از آن زمان تاکنون درحال برنامه‌ریزی برای یک ساخت بازی دیگر بوده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا درباره‌ی شنیدن اخبار بیشتر از پروژه‌ی بعدی هیدئو کوجیما مشتاق هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.     


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده