نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۹

تریلر Mortal Kombat 11 نحوه مبارزه رمبو را نشان می‌دهد

استودیوی ندررلم تریلر جدیدی از بازی Mortal Kombat 11 را برای نمایش حرکات و نحوه‌ی مبارزه‌ی جان رمبو به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت برادران وارنر و استودیوی ندررلم تریلر جدیدی را از بازی Mortal Kombat 11 منتشر کردند که حرکات و نحوه‌ی مبارزه‌ی رمبو را در معرض نمایش قرار می‌دهد. مدتی قبل استودیوی ندررلم بسته‌ی الحاقی Kombat Pack 2 را معرفی کرد که سه مبارز تازه با نام‌های رمبو، رین و ملینا را درست در زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل نُهم به بازی اضافه می‌کند. بسته‌ی الحاقی مورد بحث در بازی Mortal Kombat 11 Ultimate نیز گنجانده شده است و هر دو آن‌ها در تاریخ ۲۷ آبان (۱۷ نوامبر) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

شرکت برادران وارنر برای ارائه‌ی یک نمای کلی از رمبو در بخش توضیحات این کاراکتر می‌نویسد: «جان جی. رمبو، سرباز سابق نیروهای ویژه، مهارت‌های مبارزه‌ای منحصربه‌فرد خود را به دنیای مورتال کامبت می‌آورد و برای رویارویی‌های نزدیک به چاقوی نمادینش و برای اهداف دور بُرد به کمانی مرکب مجهز شده است. رمبو به‌عنوان یک متخصص در زمینه‌ی مبارزات تن‌به‌تن، با قلاب‌های خطرناک خود به دشمنان یورش می‌برد و از حقه‌هایی برای فریب آن‌ها استفاده می‌کند. این کاراکتر با قدرت بسیار زیادش هر مبارزی را که سر راهش قرار بگیرد، از میان بر می‌دارد.» تریلر تازه‌ی بازی Mortal Kombat 11 تعدادی از حرکات پایه، حرکت بی‌رحمانه‌ی اکس-ری و ضربه‌ی فیتالیتی رمبو را نشان می‌دهد.

بازی Mortal Kombat 11 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، کامپیوتر و گوگل استیدیا در دسترس است و نسخه‌ی آلتیمیت آن درکنار پلتفرم‌های قبلی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود. شایان ذکر است که امکان پیش‌خرید بازی Mortal Kombat 11 Ultimate و بسته‌ی «کامبت پک ۲» از حالا برای بازیکنان فراهم شده است. شما می‌توانید تریلر تازه بازی مورتال کامبت ۱۱ را در ادامه مشاهده کنید و در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده