نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۱

واکنش کارگردان مست عشق به اخبار اکران این فیلم

حسن فتحی، کارگردان فیلم سینمایی مست عشق به دنبال اخبار مربوط به اکران این فیلم در آینده‌ای نزدیک، توضیحاتی داد.

سال گذشته بود که اعلام شد حسن فتحی قصد دارد فیلم سینمایی «مست عشق» را با محوریت زندگی مولانا و شمس به‌عنوان محصول مشترک ایران و ترکیه جلوی دوربین ببرد و از همان زمان حواشی مختلفی پیرامون این فیلم شکل گرفتند. چندی پیش خبری درباره اکران بین‌المللی فیلم سینمایی «مست عشق» در آینده‌ای نزدیک منتشر شد. در این خبر آمده بود که «مست عشق» در دو فرمت سریالی و سینمایی تدوین شده است، به زودی به صورت بین‌المللی اکران می‌شود و مذاکرات برای اکران آن در ایران نیز در جریان است. 

حال بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ حسن فتحی، کارگردان فیلم سینمایی «مست عشق» درباره اخبار منتشر شده توضیحاتی داده است، توضیحاتی که نشان از اختلاف بین سرمایه‌گذاران ایرانی و ترک «مست عشق» دارد. فتحی صحبت‌های خود را به قرار زیر آغاز کرد:

«چهارشنبه ۳۰ مهرماه خبری در فضای مجازی مبنی بر آماده شدن فیلم سینمایی« مست عشق» جهت اکران منتشر شد.»

فتحی ادامه داد:

«لازم است به عنوان سازنده اثر اعلام کنم که این خبر به هیچ وجه صحت ندارد، زیرا حدود هشت سکانس از سکانس‌های مهم این فیلم هنوز فیلمبرداری نشده است و امیدواریم طی دو ماه آینده فیلمبرداری این سکانس‌ها انجام شود.»

حسن فتحی خاطرنشان کرد:

«در علت تاخیر افتادن فیلمبرداری سکانس های باقیمانده علاوه بر اختلافات مالی بین سرمایه گذار ایرانی و ترکیه‌ای، شیوع بیماری کرونا نیز بسیار موثر بوده است.»

پارسا پیروزفر در نقش مولانا فیلم مست عشق

کارگردان «مست عشق» افزود:

«لذا اعلام می‌کنم تا زمان فیلمبرداری هشت سکانس باقیمانده، که سازندگان ایرانی فیلم به جهت حفظ کیفیت اثر مصر هستند، هرگونه دخل و تصرف در تدوین و امور فنی فیلم بدون اطلاع و هماهنگی و اجازه از کارگردان و تهیه کننده و سرمایه گذار ایرانی فیلم فاقد وجاهت اخلاقی و حرفه‌ای و واجد پیگرد قانونی است.»

فیلم سینمایی «مست عشق» با بازی شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، سلما ارگچ، هانده ارچل، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم و حسام منظور جلوی دوربین رفته است. حسن فتحی، کارگردان این فیلم سینمایی سابقه ساخت سریال‌های «شهرزاد»، «میوه ممنوعه»، «زمانه»، «در مسیر زاینده رود» و «مدار صفر درجه» را دارد.

شهاب حسینی، یکی از مشهورترین بازیگران ایران است که در «مست عشق» نقش شمس تبریزی را بازی کرده است، او در فیلم‌هایی نظیر «جدایی نادر از سیمین»، «درباره الی»، «گذشته»، «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» و «سوپراستار» بازی کرده است. پارسا پیروزفر دیگر بازیگر فیلم سینمایی «مست عشق» است. او که در این فیلم ایفای نقش مولانا را برعهده دارد، در فیلم‌های «اعتراض»، «نقاب»، «مهمان مامان»، «اسب حیوان نجیبی است» و اخیرا «مجبوریم» جلوی دوربین رفته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده