نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۰

سریال Archer برای فصل دوازدهم تمدید شد

شبکه‌ی FXX انیمیشن سریالی Archer را برای یک فصل دیگر تمدید کرد که در سال ۲۰۲۱ شاهد پخش آن خواهیم بود.

استرلینگ آرچر از یک کمای طولانی مدت بیرون آماده است و می‌خواهد تا با فصل تازه انیمیشن سریالی Archer (آرچر) شبکه‌ی FXX به جاسوس بازی‌های خود ادامه دهد. در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی اف‌ایکس‌ایکس سریال «آرچر» را برای فصل دوازدهم تمدید کرده است که در سال ۲۰۲۱ روی آنتن خواهد رفت. تمدید این سریال یک هفته پس از بسته شدن پرونده‌ی فصل یازدهم آن انجام شد که در ۸ قسمت تولید و به نمایش درآمد. وقایع سه فصل قبلی سریال Archer در مکان‌های متفاوتی از جمله یک جزیره‌ی متروک و فضای خارج از جو زمین جریان داشت و توضیحات درون برنامه به این موضوع اشاره می‌کرد که استرلینگ آرچر در کما است. بعد از اینکه آرچر بیدار می‌شود، کار جاسوسی خود را از سر می‌گیرد، اما این‌بار در دنیایی که طی سه سال گذشته کاملاً تغییر یافته است.

نیک گراد، رئیس بخش برنامه‌های اورجینال شبکه‌ی FX در این‌باره گفت: «سریال Archer در سطحی وسیع بازگشته است و شمار بینندگان این مجموعه‌ی جاسوسیِ برنده‌ی جایزه‌ی اِمی پس از بازگشت به ریشه‌ها و شروع به کار دوباره‌ی آن با فصل دوازدهم در سال آینده افزایش می‌یابد. از آدام رید، مت تامپسون و کیسی ویلیس، تهیه‌کنندگان اجرایی سریال و تمام اعضای فلوید کانتی پروداکشنز سپاسگزاریم که این سریال را مانند همیشه سرگرم‌کننده و مطابق انتظار طرفداران نگه داشتند. انیمیشن Archer با همراهی صداپیشه‌های شگفت‌انگیزش یک فصل بی‌نظیر دیگر را تقدیم بینندگان می‌کند.» پنج قسمت ابتدایی فصل یازدهم به‌طور میانگین ۲.۴۳ میلیون بیننده را پای گیرنده‌ها کشاند که نسبت به فصل دهم با افزایش ۳۲ درصدی همراه بود و نشان از این دارد که این نمایش در مسیر درستی حرکت می‌کند. 

فصل یازدهم انیمیشن سریالی «آرچر» در ابتدا برای پخش در اردیبهشت امسال برنامه‌ریزی شده بود، اما مانند دیگر آثار تلویزیونی بر اثر شیوع ویروس کرونا با تأخیر مواجه شد و نهایتاً در تاریخ ۲۶ شهریور (۱۶ سپتامبر) روی آنتن رفت. اچ. جان بنجامین در نقش استرلینگ آرچر، جسیکا والتر در نقش مالوری آرچر، آیشا تایلر در نقش لانا کین، جودی گریر در نقش شریل تانت، کریس پارنل در نقش سیریل فیگیز، امبر نش در نقش پاملا پووی، آدام رید در نقش ریموند ژیلت و لاکی یتس در نقش دکتر الجرناپ کریگر از بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه‌ی سریال فعالیت می‌کنند. این انیمیشن سریالی توسط آدام رید خلق شده است و مت تامپسون و کیسی ویلیس از طرف شرکت «فلوید کانتی پروداکشنز» وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی و شرکت «اف‌ایکس پروداکشنز» وظیفه‌ی تولید آن را برعهده دارند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده