// پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

Ubisoft Connect قابلیت هایی نظیر کراس پلی به بازی‌ های یوبی‌سافت اضافه می‌کند

به‌واسطه‌ی سرویس جدید یوبیسافت کانکت، بازی‌های شرکت یوبیسافت از ویژگی کراس پلی و Cross-Progression پشتیبانی می‌کنند. 

با ورود به نسل بعد و همچنین عرضه بازی‌های بین نسلی، یکی از ویژگی‌هایی که کاربران خواهان آن هستند، وجود کراس پلی میان هر دو نسل و همچنین انتقال پیشرفت‌ها و فایل‌های ذخیره‌ای از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر است. شرکت یوبیسافت به‌تازگی سرویس یوبیسافت کانکت را معرفی کرده که از تاریخ هشت آبان ماه (۲۹ اکتبر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. به‌عبارتی، با عرضه بازی Watch Dogs: Legion کاربران به سرویس یوبیسافت کانکت هم دسترسی پیدا خواهند کرد.

این سرویس در واقع یوپلی و یوبیسافت کلاب را ادغام می‌کند و بازی‌های بسیاری از یوبیسافت، به‌واسطه‌ی یوبیسافت کانکت از کراس پلی و Cross-Progression پشتیبانی خواهند کرد. همانند یوبیسافت کلاب، تمامی بازی‌ها در یوبیسافت کانکت دارای چالش‌ها و پاداش‌های مخصوص‌به خود هستند. یوبیسافت در توضیحات این سرویس اعلام کرده «هر حساب کاربری دارای سطح مخصوص‌به خود است که با کامل کردن چالش‌ها و کسب XPهای درنظر گرفته شده افزایش پیدا می‌کند. هرقدر که بیشتر بازی کنید، XP بیشتری را کسب می‌‌کنید و سطح شما سریع‌تر ارتقا پیدا می‌کند.»

بازیکنان زمانی‌که سطح خود را ارتقا می‌دهد، یونیت (Unit) کسب خواهند کرد. یونیت یک واحد امتیازی مخصوص است که با کسب آن می‌توانید پاداش‌های درنظر گرفته شده برای هر بازی را آزاد کنید. این پاداش‌ها شامل آیتم‌های تزئینی و قابل استفاده مثل اسکین برای کاراکترها و سلاح‌ها می‌شود. در انتها اعلام شده که یوبیسافت از کراس پلی میان کامپیوتر و کنسول برای اکثر بازی‌های چندنفره خود استفاده خواهد کرد، اما ویژگی Cross-Progression در حال حاضر تنها برای بازی‌هایی که در آینده نزدیک عرضه می‌شوند/تازه عرضه شده‌اند، درنظر گرفته شده است؛ بازی‌هایی نظیر Hyper Scape، Assassin's Creed: Valhalla، Immortals: Fenyx Rising و Riders Republic.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی سرویس یوبیسافت کانکت را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده