// پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۳

تاخیر مجدد تاریخ اکران فیلم Ghostbusters: Afterlife

طرفداران دو فیلم Ghostbusters و Ghostbusters 2 که ۳۱ سال برای دیدن دنباله‌ی واقعی آن‌ها صبر کردند، حالا باید کمی بیشتر منتظر بمانند.

مجموعه فیلم دوست‌داشتنی «شکارچیان روح» از دهه‌ی هشتاد میلادی آغاز شد و در قالب انیمیشن و حتی بازی‌های ویدیویی ادامه پیدا کرد. ولی در سال ۲۰۱۶ میلادی یک نسخه‌ی ریبوت و افتضاح از فیلم Ghostbusters اکران شد که خون طرفداران را به جوش آورد و عملا توهینی به این مجموعه‌ی کمدی-ترسناک به حساب می‌آمد. حالا سازندگان می‌خواهند با وفاداری به جهان سری فیلم Ghostbusters، به اکران فیلم Ghostbusters: Afterlife بپردازند؛ فیلمی که با دور انداختن Ghostbusters سال ۲۰۱۶ میلادی، به‌عنوان سومین فیلم لایواکشن سری Ghostbusters شناخته می‌شود و بازیگران قدیمی این مجموعه هم در آن حضور دارند.

خوش‌بختانه تمامی اطلاعات رسمی، تصاویر و تریلر پخش‌شده از فیلم Ghostbusters: Afterlife هم تا این‌جا در جلب نظر مخاطبان پروپاقرص «شکارچیان روح»، موفق بوده‌اند. هرچند به نظر می‌رسد که برخلاف دو فیلم اکران‌شده در دهه‌ی هشتاد میلادی، فیلم Ghostbusters: Afterlife بیشتر از یک فیلم کمدی، یک فیلم ترسناک باشد.

ولی اکنون متاسفانه این فیلم که قبلا هم یک تأخیر سنگین تا سومین ماه از سال ۲۰۲۱ میلادی را پذیرفته، دوباره سه ماه دیگر هم تأخیر خورد. حالا فیلم Ghostbusters: Afterlife در تاریخ ۱۱ جون/ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران می‌شود؛ دقیقا ۳۲ سال پس از روزی که فیلم Ghostbusters در سال ۱۹۸۴ میلادی اکران شد و این مجموعه‌ی جالب و خاص را خلق کرد. شاید جالب باشد که بدانید Ghostbusters: Afterlife حالا بیشتر از یک سال نسبت به اولین تاریخ اکران اعلام‌شده برای آن تأخیر خورده است.

ایوان ریتمن خالق اصلی سری فیلم «شکارچیان روح» است و فیلم Ghostbusters: Afterlife توسط پسر او یعنی جیسون ریتمن خلق می‌شود. جیسون ریتمن نه‌تنها به میراث پدر خود احترام فراوانی می‌گذارد، بلکه واقعا یک کارگردان معرکه است. او آثاری همچون فیلم Juno با نقش‌آفرینی الن پیج، فیلم Thank You for Smoking، دو قسمت از سریال The Office و فیلم Tully با بازی شارلیز ترون را کارگردانی کرد و اگر به کارنامه‌ی او در مقام تهیه‌کننده و نویسنده نگاه کنید، ماجرا تحسین‌برانگیزتر هم به نظر می‌آید. در نتیجه فعلا کمتر کسی را می‌توان یافت که به موفقیت فیلم Ghostbusters: Afterlife از جوانب گوناگون امیدوار نباشد.

دلیل اصلی وجود یک پرش زمانی بلند در فیلم جدید جیسون ریتمین نسبت به «گوست‌باسترز»های دهه‌ی ۸۰ میلادی آن است که هارولد ریمیس در سال ۲۰۱۴ میلادی از دنیا رفت. این بازیگر محترم بخشی از هویت سری فیلم Ghostbusters بود و ریتمن اعتقاد دارد که بدون او نمی‌شد دنباله‌ای مستقیم بر آن دو فیلم را دقیقا با همان حس‌وحال خلق کرد.

داستان فیلم Ghostbusters: Afterlife حدودا ۳۰ سال بعد از پایان داستان فیلم Ghostbusters 2، محصول سال ۱۹۸۹ میلادی روایت می‌شود و به خانواده‌ای می‌پردازد که پی به ارتباط پدربزرگ خود با گروه معروف «شکارچیان روح» می‌برند. همان‌گونه که گفته شد این فیلم جدید، بسیاری از بازیگران قدیمی مجموعه همچون بیل مری را هم در همان نقش‌های سابق خود به مجموعه Ghostbusters برمی‌گرداند.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده