نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

فروش ویژه دوره های تخصصی فتوشاپ و پریمیر با تخفیف های تکرار نشدنی

با گسترش اینترنت در ایران طی سال‌های گذشته و افزایش تعداد اشخاصی که از آن استفاده می‌کنند، نیازهای جدیدی در حوزه‌ی فروش آنلاین به وجود آمد که فروشگاه‌های موجود در آن زمان قادر به پاسخ‌گویی‌شان نبودند.

 از همین رو، فروشگاه‌های جدیدی پدیدار آمدند که یکتاکالا یکی از آن‌ها است. این وب سایت فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ آغاز کرد تا بتواند نیازهای افراد درحوزه‌های دوره‌هاي فتوشاپ و افتر افکت و ... را رفع کند. تمرکز روی همین موارد هم باعث دستیابی به موفقیت‌های بسیاری برای مدیران سایت شد که برای مثال می‌توان به کسب نماد اعتماد در سال ۱۳۹۵ اشاره کرد.

تیم یکتاکالا چندی پیش پیکیجی را با محوریت آموزش فتوشاپ عرضه کرده است. فتوشاپ یک نرم‌افزار ویرایشگر حرفه‌ای است که توسط شرکت ادوبی توسعه یافت و برای ساخت و ویرایش عکس‌ها بکار می‌رود. در نتیجه احتمالا در طول روزها بار و بارها بدون اینکه متوجه شده باشید از مقابل چیزهایی گذشتید که محصول کار با فتوشاپ بوده‌اند. برای مثال می‌توان به پوسترهای تبلیغاتی، کارت ویزیت، لوگو، بنرها، سربرگ‌ها، رابط گرافیکی نرم ‌افزارها، جلد کتاب و محیط‌های گرافیکی سایت‌ها اشاره کرد. همین کاربرد بالا درکنار ابزار متنوع و صد البته آسانی کار با آن، محصول شرکت ادوبی را به یکی از نیازهای دنیای امروز تبدیل کرده است. همین اهمیت بالا هم تیم یکتاکالا را سمت تولید یک پکیج با محوریت آموزش فتوشاپ سوق داده است.

در دوره‌ی آموزش فتوشاپ از پیشرفته تا مقدماتی سعی شده مخاطب علاوه‌بر یادگیری فتوشاپ از صفر تا صد، با نکات مهم و اصول کاربردی که برای ویرایش تصاویر یا طراحی عکس‌های گرافیکی نیاز است آشنا شود. از همین رو، این دوره ۲۱ قسمت داشته که در قالب سه فصل عرضه می‌شود. مجموع ساعت‌های پکیچ هم به رقم ۱۲ ساعت می‌رسد. حجم آن‌ها هم ۵ گیگابایت است. در نگاه اول، شاید چنین حجمی برای یک پکیج آموزشی بالا باشد اما باید یک نکته‌ی بسیار مهم را در نظر گرفت: تیم یکتاکالا تمام سعی خود را کرد تا ویدیوها از لحاظ صدا و تصویر بهترین کیفیت ممکن را داشته باشند. اتخاذ چنین تصمیمی باعث شد تا آموزش فتوشاپ حجم نسبتا بالایی داشته باشد.

آموزش فتوشاپ ۷۸۰ هزار تومان قیمت گذاری شده اما به خاطر اسقبال بی‌نظیر کاربران، تصمیم گرفته شد تخفیفی ویژه روی آن اعمال شود. در نتیجه، قادر هستید برای مدت محدودی آن را با پرداخت تنها ۹۹ هزار تومان خریداری کنید. این پکیج هیچ پیش نیازی نداشته اما توصیه می‌شود حتما برنامه‌ی فتوشاپ را روی سیستم خود نصب داشته باشید تا همزمان با تماشای قسمت‌ها، به‌صورت عملی هم قادر به استفاده از ابزارها باشید. اگر هنوز نسبت به تهیه‌ی این دوره‌ی آموزشی مردد هستید، توصیه می‌کنیم فصل اول را به‌صورت کاملا رایگان دریافت کرده و پس از تماشای آن به‌صورت کامل، اقدام به تصمیم گیری کنید. برای خریداری می‌توانید به این آدرس بروید.

شرکت ادوبی یک نرم‌افزار ویرایش ویدیو هم دارد که با نام پریمیر شناخته می‌شود. این نم افزار نخستین بار در سال ۲۰۰۳ میلادی عرضه شد و از قابلیت‌هایش فراوانش می‌توان به طراحی گرافیک و توسعه‌ی وبسایت، ایجاد جلوه‌های صوتی و تصویری در فیلم، امکان ویرایش کلیپ‌های صوتی و تصویری و ترکیب آن‌ها با یکدیگر، ذخیره‌ی فیلم با انواع کیفیت و فرمت، امکان درج متن و زیرنویس روی فیلم، امکان قراردادن لوگو یا واترمارک و برش قسمت‌هایی از فیلم و امکان برقراری ارتباط با انواع دوربین عکاسی و فیلم‌برداری اشاره کرد.

این موارد درکنار هدف قرار دادن طیف وسیعی از کاربران باعث شد محصول ادوبی به محبوبیت بالایی دست یابد. هدف قرار دادن طیف وسیعی از کاربران یعنی این نرم‌افزار به‌گونه‌ای طراحی شده که درکنار کاربران حرفه‌ای، افراد عادی هم بتوانند نیازهای روزمره‌شان را با استفاده از آن برطرف کنند.

پکیج آموزش پریمیر که وب سایت یکتاکالا آماده کرده، یک محصول کامل به شمار می‎‌رود؛ زیرا در بخش‌های ابتدایی به معرفی کامل نرم‌افزار پرداخته و در ادامه هم تمرکز خود را روی رفع نیازهای آموزشی کاربران حرفه‌ای قرار می‌دهد تا به واسطه‌ی آن بتوانند کسب درآمد داشته باشند. به بیان دیگر، یک پکیج صفر تا صد به شمار می‌رود.

جدا از این موضوع، نکات به‌ شکلی ساده بیان شده‌اند تا همه‌ی افراد با هر سطحی از آشنایی بتوانند این آموزش را دنبال کنند. آموزش پریمیر ۳ فصل داشته و در شرایط عادی با قیمت ۲۸۹ هزار تومان به فروش می‌رسد اما تیم مدیریتی تصمیم گرفته قیمت را برای مدت محدودی کاهش دهد. در حال حاضر می‌توانید با پرداخت تنها ۴۹ هزار تومان این محصول را خریداری کنید. درضمن، قابلیت دریافت رایگان بخشی از آموزش فراهم شده تا افراد مردد بعد از دریافت و تماشای آن تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنند. برای خرید آموزش پریمیر می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

لایت روم سومین محصول موفق ادوبی به شمار می‌رود. این نرم‌افزار تمرکز خود را به‌طور ویژه روی ویرایش تصاویر قرار داده است. با خواندن جمله‌ی پیشین احتمالا این سؤال برای شما پیش آمده که چه تفاوتی میان فتوشاپ و لایت روم وجود دارد.

در پاسخ باید گفت فتوشاپ ابزارهای پیچیده‌تری داشته و برای کارهای طراحی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد اما ابزارهای لایت روم تنها برای ویرایش تصاویر مناسب هستند. از همین رو، لایت روم در میان عکاسان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. افراد علاقه‌مند می‌توانند با کسب مهارت در این نرم‌افزار، خود را به گزینه‌ای عالی برای استخدام در آتلیه‌ها تبدیل کرده و از این طریق به درآمد مد نظر خود دست یابند.

یکتاکالا فروش پاییزه آموزش های تخصصی گرافیکی

مطابق انتظار، مجموعه‌ی یکتاکالا آموزش لایت روم را هم تهیه کرده است. این پکیج به‌گونه‌ای طراحی شده که افراد بدون داشتن هیچ‌گونه پیش زمینه‌ای قادر باشند نحوه‌ی کار با نرم‌افزار را یاد گرفته و همگام با آموزش به فردی حرفه‌ای تبدیل شوند. از همین رو، آموزش‌ها در قالب سه فصل ارائه می‌شوند.

فصل اول، مقدمه‌ای بر لایت روم و ماژول‌های آن است. فصل دوم به مدیریت و دسته‌بندی Media در لایت روم می‌پردازد. فصل سوم و پایانی هم تمرکز خود راروی اصول افکت‌گذاری و ویرایش تصاویر ازطریق لایت روم قرار داده است. از آن‌جایی که زحمت فراوانی برای تهیه‌ی این پکیج کشیده شده، برای دسترسی به آن باید مبلغ ۱۸۹ هزار تومان را بپردازید. البته تیم مدیریتی تصمیم گرفته این مبلغ را برای مدت محدودی به رقم ۸۹ هزار تومان کاهش دهد.

در صورتی که همچنان برای خرید مردد هستید، توصیه می‌کنیم ویدیوی آموزشی و رایگان را تماشا کرده تا درک بهتری نسبت به محصول داشته باشید. نهایتا، برای تهیه‌ی پکیج آموزش لایت روم می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

 

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده