نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۵

شرکت مارول کامیکس سری کتاب کمیک جدید Iron Fist را معرفی کرد

شرکت مارول کامیکس اخیرا جدیدترین سری کتاب کمیک آیرون فیست را بعد از حدود دو سال با نام Iron Fist: Heart of the Dragon معرفی کرد؛ یک مجموعه محدود دارای ۶ قسمت.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، دنی رند قرار است در قالب شخصیت آیرون فیست دوباره در دنیای مارول به میدان نبرد بازگردد. مارول کامیکس اخیرا از طرف خبرگزاری نردیست اعلام کرد که نویسنده کارکشته‌ای به نام لری هاما با هنرمندی به نام دیوید واچر تشکیل تیم می‌دهند تا سری کتاب کمیک Iron Fist: Heart of the Dragon را خلق کنند؛ یک مینی سری جدید شش قسمتی که دنی رند در مرکز آن قرار خواهد داشت. خوشبختانه نه هاما و نه واچر، هنرمندانی نیستند که با داستان‌های هنرهای رزمی غریبه باشند. هاما به خاطر نوشتن داستان مجموعه طولانی Wolverine و همچنین G.I. Joe شهرت زیادی را به‌دست آورد.

این در حالی است که واچر هم یکی از هنرمندان پایه ثابت برای شرکت IDW Publishing محسوب می‌شود که در سری کتاب‌های کمیک Teenage Mutant Ninja Turtles هنرنمایی می‌کند. هنرمند دیگری به نام بیلی تن هم قرار است تصاویر جلد این مجموعه را طراحی کند. داستان کلی این مجموعه کمیکی، شامل یک سری قتل است. اما قربانیان این قتل‌ها، یک سری آدم‌های معمولی و تصادفی نیستند. آن‌ها اژدهایان عرفانی از شهرهای آسمانی (Heavenly Cities) هستند. خلاصه داستان رسمی این مجموعه به شرح زیر است:

افرادی دارند اژدهایان باستانی را که به شهرهای آسمانی قدرت می‌دهند، به قتل می‌رسانند. حالا تنها آیرون فیست و سلاح‌های مرگبار هستند که می‌توانند این قتل‌ها را متوقف کنند... البته اگر در زمان مناسب متوجه شوند که چه کسانی پشت این قتل‌ها قرار دارند! ارتش‌های زامبی، پورتال‌های جادویی، قلب اژدهایان و یک سری از مرگبارترین مبارزان دنیای مارول در این داستان کمیکی سراسر اکشن دور هم جمع می‌شوند تا یک ماجراجویی بسیار جذاب را خلق کنند؛ داستانی که در آن سرنوشت همه دنیاها در تعادل است. لری هاما و دیوید واچر در حال ساختن داستانی هستند که با قدرتی درست همانند خود آیرون فیست، به مخاطبان ضربه وارد خواهد کرد.

سری کتاب کمیک Iron Fist; Heart of the Dragon اولین مجموعه جدید آیرون فیست محسوب می‌شود که قرار است از زمان سری کتاب کمیک دیجیتالی Iron Fist: Phantom Limb که در سال ۲۰۱۸ پایان یافته بود، منتشر شود. در آن مجموعه قبلی ما شاهد این بودیم که دنی رند، با عذاب وجدان خود به خاطر ناتوانی‌اش در نجات یک کودک، درگیر بود و با آن مبارزه می‌کرد. معرفی این مجموعه جدید، قطعا خبری خوشحال‌کننده برای طرفداران سلاح زنده شرکت مارول محسوب می‌شود. سری کتاب کمیک Iron Fist: Heart of the Dragon قرار است در ماه ژانویه سال آینده میلادی توسط شرکت مارول کامیکس منتشر شود.

تصویر جلد سری کتاب کمیک Iron Fist: Heart of the Dragon


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده