نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰

رابین جدیدی در سری کتاب کمیک Batman: Black and White خواهد بود

کار کرشل، هنرمند سری کتاب کمیک Gotham Academy اخیرا با انتشار تصویری از بازگشت مپس میزوگوچی به‌عنوان رابین یا گرل واندر به مجموعه Batman: Black and White خبر داد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، کار کرشل تصویری را از مجموعه مورد انتظار Batman: Black and White که او در تیم خلاقیتی آن قرار دارد، منتشر کرد. کارل کرشل همان هنرمندی محسوب می‌شود که در سری کتاب کمیک Gotham Academy از شرکت دی سی کامیکس حضور داشت؛ همان مجموعه‌ای که در دوران DC You در این شرکت انتشاراتی منتشر شده بود. در تصویری که کارل منتشر کرده، ما شاهد حضور شخصیت میا «مپس» میزوگوچی هستیم که تبدیل به جدیدترین رابین شوالیه تاریکی شده است. او درکنار این تصویر، چنین متنی را هم در صفحه رسمی توییتر خود نوشت:

اگر شما به برنامه زنده من نرسیدید، این همان چیزی است که از دست داده بودید. این یک تصویر تمرینی و الکی نیست. سری کتاب کمیک Batman Black & White. رابینِ مپس میزوگوچی. همه چیز در حال رخ دادن است.

بتمن به همراه شخصیت رابین/میا میزوگوچی در سری کتاب کمیک Batman: Black and White

کارل در اقدام بعدی لینکی را منتشر کرد که به وبسایت خودش منتقل می‌شد و هنر فرآیندی Batman: Black and White در آن قرار داشت. تصویر هنری بدون رنگی که کرشل منتشر کرده، شامل شخصیت بتمن است که با مپس صحبت می‌کند؛ کسی که لباس ابرقهرمانی رابین را بر تن دارد. هنوز موضوع صحبت آن‌ها مشخص نیست اما عبارتی از بتمن مشخص است که نوشته «به جز این یکی».  با اینکه ممکن است حضور مپس میزوگوچی یک اتفاق موقت و مناسبتی باشد، اما کرشل به این موضوع اشاره کرده که در داستان ۸ صفحه‌ای او از Batman: Black and White، مپس در قالب رابین حضور پیدا خواهد کرد. این تصویر هنری، در اولین قسمت دیده خواهد شد.

سری کتاب کمیک Gotham Academy توسط هنرمندانی به نام بکی کلونان، برندن فلچر و کارل کرشل خلق شده بود و در ماه اکتبر سال ۲۰۱۴ انتشار آن آغاز شد. داستان این مجموعه، با ماجرای شخصیتی به نام اولیو سیلور لاک آغاز می‌شود که بعد از انتقال مادرش به تیمارستان آرکهام، به آکادمی گاتهام می‌پیوندد. در این مجموعه، اولیو به همراه مپس و دیگر دوستان خودشان، درباره رمز و رازهایی که در داخل فضای آکادمی گاتهام نگه داشته شده، تحقیق می‌کنند. این در حالی است که آن‌ها در حین انجام این کارها، با شخصیت‌های مکمل داستان‌های بتمن مانند دیمین وین و کیلر کراک هم برخورد دارند. قسمت ۱ سری کتاب کمیک Batman: Black and White در ماه دسامبر توسط شرکت دی سی کامیکس منتشر خواهد شد.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده